جامع خبر(جامع نیوز):پست بانک ایران درراستای کمک به رونق تولید، اشتغال‌زائی و حمایت از کالای ایرانی، تسهیلات ارزان‌قیمت به مشتریان فعال خود در قالب طرح حساب جاری نگین با نرخ ۲درصد پرداخت می‌کند. به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بنابر اعلام مدیریت امور شعب و بازاریابی؛ این تسهیلات […]

جامع خبر(جامع نیوز):پست بانک ایران درراستای کمک به رونق تولید، اشتغال‌زائی و حمایت از کالای ایرانی، تسهیلات ارزان‌قیمت به مشتریان فعال خود در قالب طرح حساب جاری نگین با نرخ ۲درصد پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بنابر اعلام مدیریت امور شعب و بازاریابی؛ این تسهیلات با نرخ ۲ الی ۱۲درصد به اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده حساب جاری نگین واجد شرایط با معدل حساب ۶ الی۱۲ماهه پرداخت می‌شود.
بنابر این گزارش: مشتریان می‌توانند با افتتاح این نوع حساب در شعب و باجه های پست‌بانک‌ایران، تسهیلات ریالی معادل حداقل ۶۰درصد و حداکثر ۱۵۰درصد معدل موجودی در بازه زمانی حداقل ۶ماهه دریافت نمایند.
گفتنی است: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط و نحوه افتتاح حساب جاری نگین به شعب و باجه‌های این بانک درسراسر کشور مراجعه نمایند.