به گزارش جامع خبر(جامع نیوز) ازروابط عمومی موسسه اعتباری ملل جلسه هم اندیشی و اعلام برنامه ها و اهداف سال ۹۷ با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌ مدیره ، مدیران ارشد و عملیاتی، روسای مناطق و حوزههای سراسر کشور در ساختمان مرکزی موسسه اعتباری ملل و به منظور بررسی راهکارها، برنامه ریزی برای افزایش بهره وری […]

به گزارش جامع خبر(جامع نیوز) ازروابط عمومی موسسه اعتباری ملل جلسه هم اندیشی و اعلام برنامه ها و اهداف سال ۹۷ با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌ مدیره ، مدیران ارشد و عملیاتی، روسای مناطق و حوزههای سراسر کشور در ساختمان مرکزی موسسه اعتباری ملل و به منظور بررسی راهکارها، برنامه ریزی برای افزایش بهره وری و بررسی چالش های شعب برگزار گردید.
در این جلسه سید امین جوادی پس از بیان سخنانی از حضرت علی علیه السلام به رویکردها و برنامه های هیئت مدیره در سال ۹۷ پرداخت.
ایشان به مهمترین مسائل موسسه اعتباری ملل همچون افزایش آموزش، جذب مشتری از طریق روش های نوین بازاریابی، تقویت بدنه کارشناسی و اعتباری اشاره داشتند.
وی با تاکید بر لزوم جابجایی پرسنل شعب افزود: همانطور که میدانیم جابجایی پرسنل جزو اصول مسلم سیستم بانکی است. باید مدیران شعب هجرت را فرصت بشمارند و در جهت ارتقای خود به کار گیرند.
در ادامه این نشست آقایان مروجی ریاست محترم هیت مدیره، دکتر حیدرزاده و دکتر رسولی عضو هیت مدیره و دکتر بکا معاونت محترم فناوری و اطلاعات دقایقی برای حاضرین سخن گفتند و سپس جناب آقای دکتر خرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل و جناب آقای طحان معاونت امور شعب گزارشی پیرامون عملکرد دو مجموعه تحت مدیریت ارایه نمودند. در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که برخی از روسای حوزه به نمایندگی به بیان دیدگاه ها و نظرات پرداختند.