جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۱۷ از افزایش ۲۱درصدی تماس و تعامل شهروندان با مدیریت شهری در قالب سامانه ۱۸۸۸ خبر داد. به گزارش جامع خبراز روابط عمومیعمومی شهرداری منطقه ۱۷، امیر محسنی با اشاره به تماس مستمر شهروندان با این سامانه گفت: سامانه ۱۸۸۸ که به نظارت مردمی اختصاص دارد می تواند نقش بسزایی در […]

جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۱۷ از افزایش ۲۱درصدی تماس و تعامل شهروندان با مدیریت شهری در قالب سامانه ۱۸۸۸ خبر داد.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومیعمومی شهرداری منطقه ۱۷، امیر محسنی با اشاره به تماس مستمر شهروندان با این سامانه گفت: سامانه ۱۸۸۸ که به نظارت مردمی اختصاص دارد می تواند نقش بسزایی در تعامل شهروند و مدیریت شهری داشته باشد. تماس شهروندان به این سامانه در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، بیش از ۲۱درصد افزایش داشته که نشان از تعامل مستمر و دوسویه میان دو گروه دارد.

محسنی با اشاره به ارتقا کیفیت این پیام ها گفت: برابر بررسی صورت گرفته تعداد ۱۶۷پیام در سه ماهه اول سال ۹۷ در کارتابل منطقه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ (۱۳۹ پیام ) حدود ۲۱درصد افزایش در میزان ثبت پیام را شاهد می باشیم که ۰۱/۹۴ درصد پیامها در قالب انتقاد و۴/۷۹درصد تقدیر و۱/۲ درصد شکایت از عملکرد منطقه می باشد . در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۲/۹۷ درصد  از پیامها در قالب انتقاد و ۲/۱۶ درصد تقدیر و تشکر از عملکرد زیر واحد های اجرایی منطقه می باشد.

گفتنی ست دربررسی پیام دهندگان ، ۲۸/۹۱ درصد پیامها توسط شهروندان عادی و ۷۲/۸ درصد پیامهای ۱۸۸۸ نیز توسط ناظرین افتخاری به ثبت رسیده است  که با برگزاری جلسات آموزشی و جذب ناظرین افتخاری باید میزان مشارکت شهروندان و علی الخصوص ناظرین افتخاری را افزایش و بهبود بخشید