جامع خبر(جامع نیوز):امروز آخرین مهلت ارائه درخواست برای بهره مندی از قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب است و شعب تامین اجتماعی تا ساعت ٢٠ امروز ١٠ تیر به منظور رسیدگی به درخواست های کارفرمایان در این زمینه فعال هستند. به گزارش جامع خبرازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، قانون بخشودگی جرائم […]

جامع خبر(جامع نیوز):امروز آخرین مهلت ارائه درخواست برای بهره مندی از قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب است و شعب تامین اجتماعی تا ساعت ٢٠ امروز ١٠ تیر به منظور رسیدگی به درخواست های کارفرمایان در این زمینه فعال هستند.

به گزارش جامع خبرازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان از دهم اردیبهشت سالجاری به مدت دو ماه برای کمک به کارگاههای دارای بدهی از سوی این سازمان اجرا شده است و امروز دهم تیر زمان اجرای این قانون به پایان می رسد.
کارفرمایانی که به هر علتی تاکنون موفق نشده اند برای ارائه درخواست خود برای بهره مندی از قانون بخشودگی جرائم بیمه ای به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند، فقط امروز را برای تعیین تکلیف بدهی خود به این سازمان مهلت دارند .