جامع خبر(جامع نیوز):مراسم معارفه مدیر جدید و تکریم مدیر سابق شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با حضور نجفی عضو هیئت‌مدیره مشاور مدیرعامل، معاون اداره کل اجرای و پشتیبانی و روسای شعب استان اصفهان برگزار شد. نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد نوروزی و آرزوی موفقیت برای عالی محمودی اظهار […]

جامع خبر(جامع نیوز):مراسم معارفه مدیر جدید و تکریم مدیر سابق شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با حضور نجفی عضو هیئت‌مدیره مشاور مدیرعامل، معاون اداره کل اجرای و پشتیبانی و روسای شعب استان اصفهان برگزار شد.

نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد نوروزی و آرزوی موفقیت برای عالی محمودی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون اگرچه بانک جوانی به شمار می‌آید اما داشتن نیروی انسانی جوان، مستعد و توانمند ازجمله نکات قوت این بانک به شمار می‌آید.
وی ایجاد تغییر و جابجایی را ازجمله ضرورت‌های یک سازمان پویا دانست و افزود: ایجاد تغییرات سبب بروز تحولات مثبت و تبادل اطلاعات و اندیشه خواهد بود و باید با استقبال از تغییرات از آن‌ها در جهت مثبت سود برد.
وی بابیان اینکه امروزه افرادی موفق هستند که تغییرات را به‌عنوان یک فرصت دنبال می‌کنند افزود: افراد باید خود به دنبال تغییر در تمام مراحل زندگی باشند چراکه تغییر همیشه با نوسازی و اتفاقات خوب همراه می‌باشد.
نجفی بحث پایبندی به فرهنگ‌سازمانی را مهم ارزیابی کرد و افزود: بحث پایبندی به فرهنگ‌سازمانی ازجمله مواردی است که باید مدنظر افراد سازمان قرار داشته باشد و بانک ما به‌عنوان یک بانک اجتماعی، باید به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
در ادامه عالی محمودی مدیر جدید شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان افزود: ان‌شاءالله با همکاری و همدلی همکاران استان بتوانیم پاسخ مثبتی به اعتماد و مسئولیتی که بر عهده ما قرارگرفته به نحو شایسته پاسخ مثبت دهیم.
نوروزی مدیر سابق شعب استان اصفهان نیز در ادامه عملکرد استان را طی سه سال اخیر در تمامی شاخص‌ها ارائه نمود و افزود: استان اصفهان دارای پتانسیل‌ها و توانمندی‌های بسیاری است و در طی این سه سال با همکاری و همدلی هم تلاش‌های زیادی در جهت تحقق برنامه‌ها و اهداف پیش رو که همان ارتقا ء سطح فعالیت‌های بانک می‌باشد برداشته شد و این بازخورد و نتیجه حاصل تلاش تک‌تک همکاران در سطح استان می‌باشد.
وی انتصاب مدیر جدید استان را تبریک گفت و اظهار داشت: امید است استان اصفهان با تلاش‌ها و همکاری مستمر در تحقق برنامه‌ها ابلاغی خصوصاً دو طرح اشتغال روستایی و پایدار که از فعالیت‌های مهم بانک می‌باشد موفق و سربلند باشد و از زحمات کلیه همکاران استان تقدیر نمود