جامع خبر(جامع نیوز) : مدیرعامل بانک توسعه تعاون: تمام اهتمام روسای شعب در سراسر کشور در سال جاری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر باشد. حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی روسای شعب سراسر کشور که باهدف تبیین دو طرح ملی اشتغال برگزار شد بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت بانک […]

جامع خبر(جامع نیوز) : مدیرعامل بانک توسعه تعاون: تمام اهتمام روسای شعب در سراسر کشور در سال جاری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر باشد.

حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی روسای شعب سراسر کشور که باهدف تبیین دو طرح ملی اشتغال برگزار شد بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت بانک توسعه تعاون تاکنون باعث شده است تا طرح‌های ملی و اثرگذار از سوی دولت به این بانک سپرده شود.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و صندوق توسعه ملی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های این صندوق‌ها برای بانک فرصتی است که باید از آن‌ها در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان استفاده نمود.

مهدیان شجاعانه و عاشقانه کار کردن را ازجمله ویژگی‌های یک بانکدار خوب عنوان نمود و افزود: برای انجام کارهای بزرگ و موفقیت‌های روزافزون باید شجاعانه و آگاهانه حرکت نمود.

وی افزود: بانک توسعه تعاون از ظرفیت‌های کافی جهت بررسی دقیق، سریع و کارشناسی پرونده ها برخوردار می‌باشد چراکه با توجه به جنس کار تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف خدماتی، کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و عمران بانک توسعه تعاون این ظرفیت را دارا می‌باشد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به عدم مشکل نقدینگی، بانک آمادگی لازم جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را دارد.