جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت سالارگستر، تولید کننده برخی از قطعات تیبا و پراید بازدید کرد. بازدید مدیرعامل گروه سایپا از شرکت سالارگستر به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از سایپانیور، در جریان این بازدید مهندس جهرودی با حضور در سالن های آزمایشگاه، شیشه بالابر، گیربکس، تزریق، پرس، موتور برف […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از شرکت سالارگستر، تولید کننده برخی از قطعات تیبا و پراید بازدید کرد.
بازدید مدیرعامل گروه سایپا از شرکت سالارگستر

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از سایپانیور، در جریان این بازدید مهندس جهرودی با حضور در سالن های آزمایشگاه، شیشه بالابر، گیربکس، تزریق، پرس، موتور برف پاک کن ، مدولار، کابل، رله و بخش های مختلف شرکت سالارگستر فرایندهای مختلف این شرکت را مورد بازید قرار داد.

شرکت سالارگستر تامین کننده قطعات گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو و گروه بهمن است و قطعاتی همچون: شیشه بالابر، محرک قفل جانبی درب ها، شیلنگ ترمز، رله های ۲۰،۳۰و ۴۰ آمپر، موتور برف پاک کن عقب و‌ جلو، ریموت رسیور، بوق و برخی دیگر از قطعات خودروهای تیبا و‌ پراید را تولید می کند.

براساس این گزارش، شرکت سالارگستر از سال ۱۳۸۰ تولید محرک قفل پیکان و مدولار پراید را شروع کرد و در ادامه از سال ۱۳۸۴ محصولات رله تایمر و شیشه بالابر پراید در سبد کالایی این شرکت قرار گرفت.