جامع خبر(جامع نیوز):فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران در دیدار با امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو در این منطقه از راه اندازی نخستین پاتوق دختران روشندل در این مرکز خبر داد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، روز گذشته دکتر فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران در امور […]

جامع خبر(جامع نیوز):فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران در دیدار با امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ ضمن بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو در این منطقه از راه اندازی نخستین پاتوق دختران روشندل در این مرکز خبر داد.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، روز گذشته دکتر فاطمه راکعی مشاور شهردار تهران در امور بانوان به منطقه ۱۷ آمد تا ضمن دیدار با امیر محسنی شهردار این منطقه و مدیران امور بانوان، از نخستین مجموعه شهربانو در متراکم ترین منطقه تهران بازدید کند.

راکعی از اجرای طرح های یکسان در مجموعه های خاص بانوان خبر داد و تصریح کرد: در تلاشیم تا فضای کالبدی و ظاهری مجموعه های شهربانو را از شکل اداری خارج کرده و به فضای مورد پسند ونیاز خانمها نزدیک تر کنیم. سعی کردیم در طراحی های جدید از تبلیغات تا سر در ورودی این مجموعه ها یکسان بوده و از نور و رنگ بهره کافی برده باشند تا فضایی دلچسب و آرامش بخش برای بانوان به وجود بیاورند.

مشاور شهردار تهران راه اندازی پاتوق برای گروه های خاص شهروندی را ضروری خواند و افزود: این مجموعه ظرفیت آن را دارد که گروه های مختلف از دختران و بانوان برای فعالیتهای روزمره و فوق برنامه شان از آن استفاده کنند و به محیطی سالم و جذاب برای گذران اوقات فراغت آنها تبدیل شود. همچنین مرکز بهزیستی باغ خزانه که در این منطقه قرار دارد می تواند از ظرفیت این مجموعه برای ارتقای کیفیت گذران اوقات فراغت و آموزش دختران روشندل استفاده کند و خرسندیم که اعلام کنیم با حمایت مهندس امیر محسنی شهردار منطقه به زودی اولین پاتوق دختران روشندل و معلول در این مجموعه شهربانو راه اندازی می شود.

گفتنی ست پس از این بازدید زیباسازی و بهسازی مجموعه شهربانو نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.