جامع خبر(جامع نیوز):معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از آغاز اعطای تسهیلات ویژه این بانک به دانشجویان از هفته جاری خبرداد. به گزارش جامع خبرازمرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد کیایی با اشاره به اجرای طرح اعطای تسهیلات مرابحه در قالب “کارت اعتباری” به دانشجویان ،گفت: به دانشجویانی که در بازه […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر از آغاز اعطای تسهیلات ویژه این بانک به دانشجویان از هفته جاری خبرداد.

به گزارش جامع خبرازمرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد کیایی با اشاره به اجرای طرح اعطای تسهیلات مرابحه در قالب “کارت اعتباری” به دانشجویان ،گفت: به دانشجویانی که در بازه زمانی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت اقدام به افتتاح سپرده با حداقل موجودی ۵ میلیون ریال کردند تا سقف ۵۰ میلیون ریال تسهیلات مرابحه در قالب کارت اعتباری اعطا می شود.
وی با بیان اینکه حداقل موجودی دانشجویان می بایست به مدت ۳ ماه در سپرده قرار می گرفت،افزود: خوشبختانه دانشجویان استقبال چشمگیر و گسترده ای از این طرح داشتند.
معاون امور شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر تصریح کرد: در مدت زمان ۱۰ روزه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، قریب به ۱۱۳۶ حساب به منظور دریافت تسهیلات مرابحه در قالب “کارت اعتباری” افتتاح شد.