به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، دکتر سید امین جوادی مدیرعامل این موسسه گفت؛ در تفاهم نامه‌ای که میان شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به #موسسه_اعتباری_ملل و وزارت بهداشت و درمان به امضا رسید بنا شد در تکمیل و تجهیز بزرگترین بیمارستان آموزشی با ۷۵۰ تخت و تکمیل چند بیمارستان […]

به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، دکتر سید امین جوادی مدیرعامل این موسسه گفت؛ در تفاهم نامه‌ای که میان شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به #موسسه_اعتباری_ملل و وزارت بهداشت و درمان به امضا رسید بنا شد در تکمیل و تجهیز بزرگترین بیمارستان آموزشی با ۷۵۰ تخت و تکمیل چند بیمارستان با هم مشارکت کنیم.

دکتر قاضی زاده هاشمی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با موسسه اعتباری ملل گفت: امروز تفاهم نامه‌ای امضا می‌شود که در سه طرح مختلف با هم همکاری داشته باشیم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در توسعه بیمارستان شهدای تجریش، بیمارستان امام خمینی و راه اندازی یک بیمارستان جدید در غرب کشور با هم همکاری خواهیم داشت.

رییس هیات مدیره گروه توسعه اقتصادی ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل پس از مراسم امضا تفاهم نامه به اتفاق وزیر محترم بهداشت و درمان در بین خبرنگاران حاضر شدند و به سوال این عزیزان پاسخ دادند:

پزشکان ایرانی سرمایه های گرانبها و ارزشمند کشور هستند. با تمام توان، کنار وزارت محترم بهداشت هستیم تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

دکتر سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل گفت: خوشحالیم که با مشارکت و همکاری وزارت بهداشت، موسسه اعتباری ملل می تواند به سهم خود به سلامت کشور کمک کند.

دکتر سیدامین جوادی در مراسم امضای تفاهم نامه موسسه اعتباری ملل و وزارت بهداشت به منظور ساخت و تکمیل چندین بیمارستان در شهرهای تهران، مشهد مقدس و رشت، اظهار داشت: پزشکان ایرانی، سرمایه های گرانبها و ارزشمند کشور هستند و در حوزه های مهندسی و پزشکی، پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم و به خودکفایی رسیده ایم.

وی تاکید کرد: موسسه اعتباری ملل، تمام توان خود را به کار می گیرد تا منابعی که از سوی مردم در بانک، جمع آوری می شود را در مسیر پیشرفت و رشد کشور هزینه کند.

رییس هیات مدیره شرکت توسعه اقتصادی ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که می توان در آن شاهد افزایش اشتغال زایی و رشد کشور باشیم، حوزه پزشکی است و ما نیز با تمام توان، کنار وزارت بهداشت هستیم تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی خاطرنشان کرد: برای ساخت بیمارستان اسلام آباد غرب، طراحی های بسیار زیبایی انجام شده و مشاوران بسیار خوبی برای این پروژه به کار گرفته شده اند و نقشه های آن ظرف یک یا دو ماه آینده تکمیل می شود و پس از دریافت زمین، عملیات ساخت به سرعت آغاز می شود.

🔹 وی اظهار داشت: وزیر محترم بهداشت، فردی دلسوز برای نظام سلامت و کشور است و نظام بانکی کشور نیز وظیفه خود می داند که به حوزه سلامت و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی، وارد شود و تمام بانک های خصوصی تعهد کردند که خانه های بهداشت و بیمارستان تخریب شده اسلام آباد غرب را بسازند.

رییس هیات مدیره گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به موسسه اعتباری ملل، گفت: اعتقاد داریم که ورود بانک ها به حوزه سلامت، فقط سرمایه گذاری نیست، بلکه ایجاد اشتغال برای جوانان و کمک به رشد و پیشرفت کشور و همچنین ماندگاری سرمایه گران بهای پزشکان ایرانی و جذب بیماران خارجی است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جوادی یادآور شد: تلاش ما این است که منابع مالی مردم در نظام بانکی کشور، در مسیری هدایت شود که مفید و موثر باشد و یکی از مواردی که فایده بسیار زیادی برای مردم دارد، حوزه سلامت است.