جامع خبر(جامع نیوز):یکصدوسی‌وسومین شماره نشریه بانک سامان با موضوع ویژه پانزدهمین سالروز تاسیس شرکت پرداخت الکترونیک سامان منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، سیدابراهیم حسینی‌نژآد مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان در این شماره از نشریه رمز موفقیت کسب‌وکار سپ را در یک مصاحبه اختصاصی بررسی کرده […]

جامع خبر(جامع نیوز):یکصدوسی‌وسومین شماره نشریه بانک سامان با موضوع ویژه پانزدهمین سالروز تاسیس شرکت پرداخت الکترونیک سامان منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، سیدابراهیم حسینی‌نژآد مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان در این شماره از نشریه رمز موفقیت کسب‌وکار سپ را در یک مصاحبه اختصاصی بررسی کرده است.
دکتر علی کاظمی عضو هیات‌امنای آکادمی سامان در یادداشتی درباره نوآوری و خلاقیت سازمانی سخن گفته است.
در این شماره مصاحبه‌ای با محمد فرخی‌پور مدیر بانکداری شرکتی بانک سامان درباره اهداف و مزیت‌های بانکداری شرکتی به چاپ رسیده است.
گزارش‌هایی درباره سامانه صیاد، موبایلت، حضور بانک سامان در دو نمایشگاه «ایران هلث» و «اگروفود» و همچنین گفت‌وگو با رییس و کارکنان شعبه مژده از دیگر مطالب خواندنی شماره ۱۳۳ نشریه سامان است.
گفتنی‌است، نشریه سامان به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین نشریات بانک‌های خصوصی، در طول ۱۴ سال اخیر بدون وقفه و با سردبیری دکتر ناصر بزرگمهر منتشر شده است.
یکصدوسی‌وسومین شماره نشریه سامان در تمام شعب بانک در سراسر کشور در دسترس مشتریان و علاقمندان است