جامع خبر(جامع نیوز):اسامی نفرات برتر گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه کنکور سراسری امسال اعلام شد. کنکور سراسری امسال در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه، در ۳۷۵ شهرستان و ۴۷۹ حوزه امتحانی و ۲۲ کشور […]

جامع خبر(جامع نیوز):اسامی نفرات برتر گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه کنکور سراسری امسال اعلام شد. کنکور سراسری امسال در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه، در ۳۷۵ شهرستان و ۴۷۹ حوزه امتحانی و ۲۲ کشور خارجی و ۲۵ حوزه امتحانی خارج از کشور با حضور یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر برگزار شد که از این تعداد ۵۹۹ هزار و ۳۱۳ نفر زن و ۴۱۲ هزار و ۵۱۲ نفر مرد بودند.
برترین‌ها کنکور ۹۷ اعلام شدند
کنکور سراسری امسال در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به ترتیب در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه، در ۳۷۵ شهرستان و ۴۷۹ حوزه امتحانی و ۲۲ کشور خارجی و ۲۵ حوزه امتحانی خارج از کشور با حضور یک میلیون و ۱۱ هزار و ۸۲۵ نفر برگزار شد که از این تعداد ۵۹۹ هزار و ۳۱۳ نفر زن و ۴۱۲ هزار و ۵۱۲ نفر مرد بودند.

به گزارش تسنیم، ‌سازمان سنجش آموزش کشور اسامی نفرات برتر هر گروه آزمایشی را اعلام کرد که بر این اساس ۱۰ نفر برتر گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی و ۳ نفر برتر گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی معرفی شدند.

نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی فردا چهارشنبه ۱۰ مرداد اعلام می شود.‌