جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان لرستان،اورژانس، طرح هتلینگ و نماز خانه بیمارستان تامین اجتماعی نرگس دورود افتتاح شد. به گزارش جامع خبراز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در مراسم افتتاح اورژانس، نمازخانه و طرح هتلینگ بیمارستان نرگس دورود استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی […]

جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با سفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان لرستان،اورژانس، طرح هتلینگ و نماز خانه بیمارستان تامین اجتماعی نرگس دورود افتتاح شد.

به گزارش جامع خبراز اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در مراسم افتتاح اورژانس، نمازخانه و طرح هتلینگ بیمارستان نرگس دورود استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

دکتر امین بهاروند مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان در جریان مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان نرگس دورود گفت:در راستای خدمات‌دهی بیشتر به مراجعه‌کنندگان، اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی دورود با ٣٠ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید. این بیمارستان دارای ٣٢ تخت است که طرح توسعه‌ای آن نیز در حال طراحی است.

دکتر بهاروند اضافه کرد: قصد داریم طرح توسعه‌ای این بیمارستان را با توجه به نیاز شهرستان اجرایی کنیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان گفت: رادیو دیجیتال ماموگرافی این بیمارستان نیز با اعتبار ١٠ میلیارد ریالی و ارتقای هتلینگ آن نیز با ٢٢ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیدند.

وی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان لرستان با تمام توان و بهره‌گیری از امکانات موجود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

رئیس بیمارستان نرگس دورود نیز در این مراسم گفت: افتتاح نمازخانه و بوفه با زیر بنای ٩۵ متر با اعتباری بالغ بر ١۴۶ میلیون تومان و اورژانس بیمارستان با ١۴۵٠ متر زیر بنا دارای ١٠ تخت اورژانس، قسمت سرپایی،اتاق عمل، ٢ اتاق ایزوله روانی و عفونی و…است که امروز به بهره‌برداری رسید.

علی اکبر سلیمانی خاطرنشان کرد:دستگاه رادیولوژی، ماموگرافی و OPGدندان به مبلغ یک میلیارد و۵٠٠ میلیون تومان برای بیمارستان نرگس دورود خریداری ونصب شده وآماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان است.