جامع خبر(جامع نیوز) : ​مدیرعامل بانک صادرات ایران امروز در سفر به استان همدان، بر کار و تلاش جدی همکاران برای کاهش مطالبات معوق تأکید کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان همدان، گفت: عملکرد بانک صادرات در ماه‌های اخیر، عملکرد موفقی […]

جامع خبر(جامع نیوز) : ​مدیرعامل بانک صادرات ایران امروز در سفر به استان همدان، بر کار و تلاش جدی همکاران برای کاهش مطالبات معوق تأکید کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان همدان، گفت: عملکرد بانک صادرات در ماه‌های اخیر، عملکرد موفقی بوده است به‌گونه‌ای که در سه ماه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با کاهش ٢ هزار میلیارد ریالی زیان مواجه بوده‌ایم.
وی افزود: موفقیت بانک در بازگشایی نماد در بازار سرمایه و رشد قابل توجه قیمت سهام بانک، نشان از عملکرد موفق همکاران دارد.
صیدی با اشاره به برخورداری بانک صادرات ایران از زیرساخت‌ها و نیروی انسانی کارآمد و خلاق، اظهار داشت: به‌زودی محصولات جدیدی در راستای پاسخ به نیازهای مشتریان ارائه خواهیم داد.