جامع خبر(جامع نیوز):شرکت بیمه تجارت نو در دهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی , فولاد, ریخته گری و صنایع وابسته در استان اصفهان که در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد حضوری فعال داشت. این نمایشگاه، پذیرای بازدیدکنندگان محترم و حضور کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران محترم بود […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت بیمه تجارت نو در دهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی , فولاد, ریخته گری و صنایع وابسته در استان اصفهان که در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد حضوری فعال داشت.
این نمایشگاه، پذیرای بازدیدکنندگان محترم و حضور کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران محترم بود و با معرفی توانمندی ها، تکنولوژی منحصر به فرد و محصولات با کیفیت قابل رقابت با تولید کنندگان مطرح دنیا ، شریک و پشتیبان توسعه صنعت عظیم متالوژی، فولاد و ریخته گری کشورمان شد.
شایان ذکر است حضور در نمایشگاه فوق به همت نمایندگی سرکار خانم طیبی کد۱۲۷۷ و حمایت مدیرعامل محترم و مدیر محترم روابط عمومی و مدیریت محترم شعبه اصفهان شرکت بیمه تجارت نو محقق گردید و طی چهار شب , اقدامات بسیار موثری در خصوص معرفی شرکت به بازدید کنندگان محترم صورت پذیرفت.