جامع خبر(جامع نیوز):به دنبال اجرای هماهنگ “طرح صیاد” در نظام بانکی کشور، دسته چک‌های صیادی در شعب بانک اقتصادنوین صادر و به مشتریان ارجمند ارائه می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، “طرح صیاد” از شهریور ماه سال گذشته به صورت کامل در شعب این بانک عملیاتی شده و […]

جامع خبر(جامع نیوز):به دنبال اجرای هماهنگ “طرح صیاد” در نظام بانکی کشور، دسته چک‌های صیادی در شعب بانک اقتصادنوین صادر و به مشتریان ارجمند ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، “طرح صیاد” از شهریور ماه سال گذشته به صورت کامل در شعب این بانک عملیاتی شده و مشتریان این بانک می توانند برای تعویض دسته چک‌های قدیمی خود با دسته چک‌های صیادی جدید به شعبه افتتاح کننده حساب جاری خود مراجعه و دسته چک طرح صیادی را در اسرع وقت دریافت نمایند.
بر اساس اعلام بانک مرکزی ج.ا.ا چک‌های جاری طرح قدیم از چهارم شهریور ماه سال جاری صرفا در شعب بانک صادرکننده پذیریش شده و قابل واگذاری از طریق سامانه چکاوک در سایر بانک‌ها نخواهد بود.
قابل ذکر است “سامانه صدور یکپارچه الکترونیکی دسته چک (صیاد)” به همت بانک مرکزی ج.ا.ا. و به منظور یکپارچه‌سازی فرآیند صدور دسته چک‌های جاری، راه‌اندازی شده است تا شناسایی، اعتبارسنجی و نیز دسترسی متقاضیان به اطلاعات چک به صورت آنلاین فراهم شود. اجرای کامل و دقیق این طرح در بانک اقتصادنوین ضریب اعتبار دسته چک‌های صادره این بانک را افزایش داده است.