جامع خبر(جامع نیوز):عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: گروه خودروسازی سایپا با آمادگی کامل در نمایشگاه خودروی مشهد حضور یافته و محصولات به‌نمایش در آمده در غرفه این گروه نشان‌دهنده وجود توانمندی فراوان است. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از سایپانیوز، احمد نوروزی در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در هجدهمین […]

جامع خبر(جامع نیوز):عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: گروه خودروسازی سایپا با آمادگی کامل در نمایشگاه خودروی مشهد حضور یافته و محصولات به‌نمایش در آمده در غرفه این گروه نشان‌دهنده وجود توانمندی فراوان است.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از سایپانیوز، احمد نوروزی در بازدید از غرفه گروه خودروسازی سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو استان خراسان رضوی در مشهد گفت: وجود محصولات متنوع در سبد تولیدات سایپا به‌ویژه خودروهای داخلی رهام و کوییک، بیانگر وجود توانایی و ظرفیت‌های فراوان در صنعت خودروسازی ایران است که می‌تواند زمینه رشد صنعتی کشور را فراهم کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه خودروی مشهد فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان خودرو به‌ویژه گروه سایپا است تا توانمندی‌ها و تجربیات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان بومی استان و زوار سراسر کشور قرار دهند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه تأکید کرد: پیام حضور شرکت‌هایی مانند سایپا در این نمایشگاه بسیار مثبت است و بیانگر آن است که می‌توان تهدیدهای موجود برعلیه صنعت خودروسازی کشور را به یک فرصت تبدیل کرد.

نوروزی درباره تحریم‌های بین‌المللی برضد صنعت خودروسازی هم گفت: این تحریم‌ها بر روی صنایع کشور بی‌تأثیر نیست اما با استفاده از تجربیات و تکیه بر توانمندی‌های داخلی می‌توان از آن عبور کرد.

عضو شورای شهر مشهد در پایان با اشاره به راه‌اندازی مرکز منطقه‌ای توزیع خودروهای سایپا در شهر مشهد، این اقدام مبتکرانه گروه سایپا را باعث ایجاد نظم و انضباط ترافیکی و کاهش هزینه‌ها عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی این مرکز، هم کمک فراوانی به اشتغال این منطقه کرده و هم باعث ایجاد نظم و انضباط و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها شده است.