جامع خبر(جامع نیوز):مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه رازی برای بررسی صورت های مالی و ترازنامه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶ در روز شنبه، سی ام تیر ماه ۱۳۹۷، با حضور بیش از ۹۳ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن چند منظوره ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شد. به […]

جامع خبر(جامع نیوز):مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه رازی برای بررسی صورت های مالی و ترازنامه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶ در روز شنبه، سی ام تیر ماه ۱۳۹۷، با حضور بیش از ۹۳ درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن چند منظوره ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شد.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بیمه رازی، مهندس بهمن یزدخواستی به عنوان رئیس مجمع انتخاب و آقایان علی اکبر دیلمانی زاد و مهران رضوانی به عنوان ناظرین و آقای اسمعیل ملکی به عنوان دبیرمجمع، مهندس یزدخواستی را در برگزاری جلسه یاری کردند.

گفتنی است آقایان محمد علی جلالی و محمدرضا امیری از مؤسسه حسابرسی سامان پندار(حسابداران رسمی) به عنوان حسابرس و بازرس قانونی، آقایان بهروز قزلباش و یوسف مقدمی به عنوان نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سرکار خانم نیکو جوان بخت به عنوان نماینده سازمان بورس در جلسه حضور داشتند.

گزارش هیات مدیره توسط آقای یزدخواستی و گزارش حسابرس و بازرس قانونی توسط نماینده مؤسسه حسابرسی قرائت شد و پس از تبادل نظر افراد حاضر در مجمع، صورت های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۶، با اکثریت آرا به تصویب رسید و مؤسسه حسابرسی سامان پندار مجدداً برای سال مالی ۱۳۹۷ به عنوان حسابرس و بازرس قانونی انتخاب شد.

لازم به ذکر است در جلسه ی فوق، روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی شرکت بیمه رازی و معاملات مشمول ماده ۱۲۹ اصلاحیه قانون مورد تأیید مجمع قرار گرفت.