جامع خبر(جامع نیوز):مراسم تجلیل از ایثارگران بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور حجه الاسلام والمسلیمن ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان دلاور به میهن، مراسمی […]

جامع خبر(جامع نیوز):مراسم تجلیل از ایثارگران بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور حجه الاسلام والمسلیمن ثقفی، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، به مناسبت ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان دلاور به میهن، مراسمی به منظور پاسداشت مجاهدت ها و دلاوری های همکاران ایثارگر، برگزار شد.
در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین ثقفی، مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران با نقل احادیث و روایاتی از جایگاه دفاع در برابر دشمن اشاره کرده و اذعان داشت: امروزه جنگ همان جنگ است، تنها فنون آن عوض شده؛ برای پیروزی باید در رکاب ولایت امام زمان باشیم و با امید در حمایت از او گام برداریم.
همچنین دکتر مرتضی اکبری در این مراسم با تقدیر از بزرگ منشی های جانبازان و آزادگان بیان داشت: باید از ایثارگران جانفشانی و گذشت را یاد بگیریم و در راستای ترویج آن بکوشیم.
وی افزود: در بانک قرض الحسنه مهر ایران تنها ۵۱ نفر از همکار ایثارگر حاضر در دفاع مقدس داریم؛ ولی امروزه تمام ۲۸۹۰ همکار بانک در حال تلاش برای برون رفت از جنگ اقتصادی هستند و به مردم کمک می کنند.
دکتر اکبری تصریح کرد: امروز نیاز است برای برون رفت از جنگ اقتصادی چندین برابر بیشتر تلاش کرده و نگذاریم بحران مضاعف ایجاد شود.
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه کرد: تمام تلاش همکاران در بانک علی رغم منابع محدود این است که بتوانند جامعه نیازمند را با وام های کم بهره پوشش دهد.
محسن پدرام، رئیس هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز عزت جمهوری اسلامی را مرهون تلاش ایثارگران دانست و با اشاره به نبرد کنونی که در غالب جنگ اقتصادی بروز کرده اذعان داشت: با رهنمودهای مقام معظم رهبری امیدواریم ایران بتواند هم در جنگ اقتصادی و هم در سایر زمینه ها پرچمدار باشد.
شایان ذکر است در این مراسم که اعضای هئیت مدیره، روسای ادارات کل و جمعی از همکاران صف و ستاد در آن حضور داشتند از ایثارگران با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.