جامع خبر(جامع نیوز):مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت از عموم مردم درخواست کرد چنانچه تخلفی در هر یک از بخشهای این وزارتخانه مشاهده کردند از طریق سامانه ۱۲۴ به این مرکز اعلام کنند . به گزارش جامع خبرازشاتا این مرکز هدف از اقدام فوق را مبارزه با فساد اداری در هر یک از […]

جامع خبر(جامع نیوز):مرکز حراست وزارت صنعت ، معدن و تجارت از عموم مردم درخواست کرد چنانچه تخلفی در هر یک از بخشهای این وزارتخانه مشاهده کردند از طریق سامانه ۱۲۴ به این مرکز اعلام کنند .

به گزارش جامع خبرازشاتا این مرکز هدف از اقدام فوق را مبارزه با فساد اداری در هر یک از بخش‌های مختلف مرتبط با وزارت صنعت،معدن و تجارت ، برای دریافت گزارشات تخلفات از جانب مردم شریف ایران و پرسنل اداری در بخش‌های مختلف و ارسال آن به مرکز حراست ذکر کرده است.
بنابر درخواست این مرکز ، عموم مردم می توانند برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و تخلف در خصوص ثبت سفارش کالا ، عدم مشاهده و یا مغایرت قیمت کالاها و خدمات در سامانه «www.124.ir» با توجه به الزام ثبت قیمت کالا و خدمات در این سامانه و گزارش عدم رعایت اولویت بندی ثبت سفارش برای واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی را گزارش کنند.

همچنین معرفی اماکن و انبارهای کالاهای مشمول مبارزه با احتکار و اختفا از دیگر مواردی است که عموم مردم در صورت مشاهده تخلف در این بخشها می توانند به مرکز حراست وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت اعلام کنند.

این مرکز همچنین اعلام کرد بنا دارد تا به ارائه دهندگان گزارش مناسب و صحیح از تخلفات، پاداشی شایسته اعطا کند.

مرکز حراست وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت با اعلام راه‌های ارتباطی زیر از مردم خواسته است تا مشاهدات خود را اعلام کنند.
ستاد خبری با شماره ۸۸۸۰۹۹۴۴-۰۲۱
ایمیل به آدرس herasat.samt@chmail.ir
پیامک به شماره ۰۹۱۲۸۱۹۱۴۴۷