جامع خبر(جامع نیوز):بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با معرفی خدمات الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شروع به کار کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از مجموعه وزارت امور اقتصادی […]

جامع خبر(جامع نیوز):بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با معرفی خدمات الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شروع به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بازدید از مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی از خدمات الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز مطلع شدو ابراز رضایت کرد.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه الکامپ، عرصه ارائه دستاوردهای نوین در زمینه نرم افزار، سخت افزار و خدمات الکترونیکی در رابطه با تولید، عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیکی و کامپیوتر در کشور است که همه ساله با حضور دستگاه ها و شرکت های فعال در این زمینه برگزار می گردد.
شایان ذکر است که سازمان اموال تملیکی با شعار ” امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت ” ، با هدف معرفی خدمات الکترونیکی، از جمله شرکت در مزایده های الکترونیکی، برقراری ارتباط با پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک، تبادل اطلاعات در بستر شبکه ملی اطلاعات با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان تعزیرات حکومتی، صدور قبض انبار الکترونیکی و … بعنوان بزرگترین برگزار کننده مزایده های الکترونیکی در بدنه دولت، در این نمایشگاه شرکت کرده است.
غرفه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از تاریخ ششم لغایت ۹ مرداد ماه سالجاری از ساعت ۱۰:۰۰ صبح الی ۱۸:۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران (سئول) سالن۴۱(دولت الکترونیک)، مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با افتخار میزبان حضور گرم علاقمندان خواهد بود.