جامع خبر(جامع نیوز):سرپرست بانک شهردر پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش جامع خبراز مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در پیام احمد درخشنده به مناسبت روز خبرنگار آمده است: به نام آفریدگار اندیشه و قلم هفدهم مرداد مجالی نیکو و پسندیده برای گرامیداشت مقام خبرنگاران پرتلاش و کوشا در عرصه خبر و […]

جامع خبر(جامع نیوز):سرپرست بانک شهردر پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش جامع خبراز مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در پیام احمد درخشنده به مناسبت روز خبرنگار آمده است:
به نام آفریدگار اندیشه و قلم
هفدهم مرداد مجالی نیکو و پسندیده برای گرامیداشت مقام خبرنگاران پرتلاش و کوشا در عرصه خبر و رسانه است.
اینجانب روز خبرنگار را به شما عزیزان نستوه و پرتلاش تبریک می‌گویم و باور دارم گوهر و جوهر حضور ارزشمند خبرنگاران عزیز در گستره شکوهمند رسانه موهبت ویژه‌ای را در مسیر رشد و توسعه کشور قرار داده است که شایسته قدردانی و شکر‌گزاری است.
خبرنگاران به عنوان آفرینشگران اندیشه و آگاهی بخشی، همواره با تجربه های گرانقدر و منش والا و انسانی خود و با وجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها زمینه نشر دقیق رویدادها را فراهم و مسئولیت سنگین خبر رسانی را بر عهده دارند.
شما عزیزان در عرصه رسانه‌ای با تلاش راستین و بی چشمداشت خود، الگوی شجاعت، راستی و پاسخگویی به مردم و از جان‌گذشتگی هستید.
برای همه خبرنگاران عزیز در ایفای نقش مهم خویش و مسئولیت سنگین اطلاع‌رسانی و پاسداشت حرمت و آزادی قلم از درگاه آفریدگار بزرگ توفیق روزافزون آرزومندم.

احمد درخشنده
۱۷ مردادماه ۱۳۹۷