جامع خبر(جامع نیوز):رئیس‎کل سازمان امور مالیاتی کشور در پیامی به مناسبت پایان یافتن موعد خوداظهاری اشخاص حقیقی، اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری در خرداد و تیرماه سال جاری، از مودیان محترم، کارکنان پرتلاش سازمان و رسانه های جمعی تقدیر و تشکر کرد. در متن این پیام آمده است: خرداد و تیرماه مالیاتی، فصل شکفتن […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس‎کل سازمان امور مالیاتی کشور در پیامی به مناسبت پایان یافتن موعد خوداظهاری اشخاص حقیقی، اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری در خرداد و تیرماه سال جاری، از مودیان محترم، کارکنان پرتلاش سازمان و رسانه های جمعی تقدیر و تشکر کرد. در متن این پیام آمده است:
خرداد و تیرماه مالیاتی، فصل شکفتن همدلی و نمود بارز مشارکت عمومی برای رفاه، توسعه و آبادانی کشور است. امسال شاهد بالاترین میزان مشارکت مودیان محترم برای تامین هزینه های جاری کشور بودیم و امسال، رکوردی در زمینه مشارکت در امر خوداظهاری و تمکین مالیاتی رقم خورد. این مشارکت فراگیر با والاترین حس همنوایی و بیشترین میزان رضایتمندی همراه بود که این موضوع، نشانگر سوگیری صحیح این سازمان برای تعامل حداکثری با مردم، اثربخشی سیاست‎ها و برنامه ها و نیز خدمات‎رسانی هر چه موثرتر به منظور اعتمادآفرینی در جامعه، رعایت حقوق مودیان و تحقق رویکرد مودی‎مداری می‎باشد.
بدیهی است این رخداد مبارک، بهانه ای است برای تکریم و ارج‎گذاری به حماسه حضور مردمی برای خلق یک رویداد بزرگ اقتصادی. بی‎تردید، در شرایط خطیر کنونی، نگاه کشور، به میزان تلاش، همت و عزم و اراده کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور دوخته شده است. امروز نظام مالیاتی در کنار مردم که اصلی‎ترین محور در اقتصاد مقاومتی به شمار می روند، به یک اجماع واحد نایل آمده اند و آن اینکه بدون فضای مبتنی بر اعتماد، یکدلی و احترام، امکان تحقق اهداف کلان اقتصادی میسر نیست. مودیان عزیز مالیاتی، امسال بیش از هر زمان یاریگر نظام مالیاتی بودند و این همدلی و همگامی لایق بالاترین مراتب سپاس و قدردانی است.
همچنین حمایت و پشتیبانی رسانه های جمعی از برنامه های سازمان و تاثیر عمیق آنها بر مخاطبان نظام مالیاتی نیز عامل مهمی در به ثمر رسیدن این حماسه اقتصادی بود. اصحاب رسانه همچون همیشه با تلاش چشمگیر خود گام مهمی در جهت اطلاع رسانی بهنگام اخبار و رویدادهای نظام مالیاتی و نیز فرهنگ‎سازی مالیاتی برداشتند که در جای خود، جای تقدیر و تشکر دارد.
با سپاس و امتنان از مودیان عزیز که همواره یاریگر نظام مالیاتی هستند، کارگزاران پرتلاش و کارکنان خدوم نظام مالیاتی و همچنین دست اندرکاران همیشه همراه و ارجمند رسانه‎های جمعی; امیدوارم که همواره در این آزمون بزرگ خدمت‎رسانی به مردم شریف ایران، سربلند و پیروز باشیم. با سپاس.