جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ همواره پیشتاز نوآوری و عرضه محصولات جدید در بازار تلویزیون بوده است. این شرکت برای ۱۲ سال متوالی برند برتر حوزه تلویزیون بوده است. اکنون نیز جدیدترین سری از تلویزیون‌های این شرکت توانسته است به محصولی نوآور و پیشتاز در این بازار تبدیل شود. سری QLED سامسونگ از همان ابتدا با […]

جامع خبر(جامع نیوز):شرکت سامسونگ همواره پیشتاز نوآوری و عرضه محصولات جدید در بازار تلویزیون بوده است. این شرکت برای ۱۲ سال متوالی برند برتر حوزه تلویزیون بوده است. اکنون نیز جدیدترین سری از تلویزیون‌های این شرکت توانسته است به محصولی نوآور و پیشتاز در این بازار تبدیل شود.
سری QLED سامسونگ از همان ابتدا با اتکا بر سه مزیت رقابتی توانست پیشتاز بازار تلویزیون‌های بالا رده شود. این سه اصل که به طراحی Q، تصویر Q و هوشمندی Q شناخته می‌شوند در واقع نشان دهنده سه قدم بزرگ سامسونگ برای تغییر دنیای تلویزیون‌های برتر و عرضه محصولی برتر است. هدف از این نوآوری‌ها آن است که تلویزیون شما با هر دکوراسیونی در اتاق سازگار باشد و نکته جالب آنکه می‌تواند تصویر دیوار پشت تلویزیون را هم روی صفحه خود نشان دهد.

طراحی Q برای تجربه‌ای کامل
تلوزیون های QLED سامسونگ علاوه بر طراحی فوق باریک و بدون قاب با قابلیت نصب دیواری بدون فاصله این امکان را فراهم میکند تا تلویزیون را همچون یک اثر هنری و یا قاب عکس بر روی دیوار به صورت مماس نصب نمایید.
کابل اتصال نامرئی ۲ میلیمتری تنها کابلی هست که سیگنال صدا و تصویر را نه تنها از یک منبع بلکه از تمامی دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون به آن منتقل می‌کند. دیگر از اتصال کابل‌های متعدد به تلویزیون خبری نیست.
تصویر Q با یک میلیارد رنگ
فناوری کوانتوم دات سامسونگ توانایی تولید یک میلیارد رنگ را با حجم ۱۰۰ درصد (و البته مشکی عمیق) دارد و می‌تواند کنتراست استثنایی و عمیقی را در این تصاویر ایجاد کند. طیف نمایش رنگ در تلویزیون QLED نسبت به تلویزیون‌های معمول موجود در بازار ۶۴ برابر بیشتر است.

هوشمندی Q، بیشتر ببینید کمتر جستجو کنید
تلویزیون‌های QLED سامسونگ دارای محیطی به نام اسمارت‌ هاب است که یک ابزار کاملا هوشمند شامل ویدیوی درخواستی (VoD)، اپلیکیشن‌های بومی و جهانی جذاب و اپلیکیشن‌های آموزشی و بازی است. اپلیکیشن‌هایی همچون همسام، ویدئو ۹۰، آیو، ورزش ۳، حاضرجواب و بردبال از این دست آپ‌ها هستند.
در سیستم عامل تایزن همه چیز با حداکثر امنیت طراحی می‌شود. تایزن اولین سیستم عامل تلویزیون جهان است که تاییدیه‌های معیارهای مشترک (CC) و استاندارد امنیت داده‌های صنعت کارت‌های پرداخت (PCI DSS) را دریافت می‌کند. در عین حال با استفاده از ریموت کنترل چندمنظوره تلویزیون QLED شما می‌توانید همه دستگاه‌های متصل به تلویزیون را کنترل کنید.