جامع خبر(جامع نیوز):مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد، در همایش مدیران ستادی و روسای شعب استان فارس دو شاخصه جانشین پروری و شایسته سالاری را از اصول مدیریت اسلامی و مورد توجه مدیران بانک برشمرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان فارس، یداله جعفری ـ […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر کل امور مدیران بانک مهر اقتصاد، در همایش مدیران ستادی و روسای شعب استان فارس دو شاخصه جانشین پروری و شایسته سالاری را از اصول مدیریت اسلامی و مورد توجه مدیران بانک برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان فارس، یداله جعفری ـ مدیرکل امور مدیران بانک ـ در این نشست، گفت: در مدیریت اسلامی بر دو اصل جانشین پروری و شایسته سالاری تاکید شده که این دو اصل مدنظر مدیران بانک نیز قرار دارد و در کنار این ۲ شاخصه، نظارت، کنترل و جلوگیری از تخلف نیز مورد توجه می باشد.

وی با بیان اینکه از نظر رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) تدبیر در مدیریت بسیار مهم است، اظهار داشت: تدبیر همان پایبندی به اصل مشورت است و به معنای دوری از روزمرگی و انتخاب بهترین راهکارهای ممکن است.

جعفری به علل زیان اقتصادی از دیدگاه حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: حضرت امیرالمومنین (ع) علل زیان اقتصادی در خانواده و جامعه را ۴ عامل سوء تدبیر، ضعف مدیریت، هزینه های بالا و تبذیر بیان می کنند لذا باید در امور مالی خود این موارد را مدنظر قرار دهیم و آنها را برای جلوگیری از زیان اقتصادی به کار بندیم.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در استان اشاره کرد و گفت: مدیران ستادی و روسای شعب بانک مهر اقتصاد در استان فارس زحمات زیادی برای برندسازی، ایجاد اعتماد و افزایش ضریب نفوذ بانک کشیده اند که باید از آنها تشکر کرد .

جعفری همچنین از اقدامات انجام شده توسط روسای دوایر در راستای سرکشی و نظارت بر شعب سراسر استان قدردانی کرد.

در این جلسه سعید ترابی ـ رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان فارس ـ به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در استان پرداخت و گفت: استان فارس از پهناورترین استان های کشور است اما با این حال با برنامه ریزی انجام شده از تمامی شعب استان نظارت به عمل آمده است.

ترابی گفت: برای آشنایی بهتر مدیران و مسئولین استانی با خدمات بانک مهر اقتصاد جلسات منظمی با آنها داشتیم که این امر موجب شد تا دیدگاه مدیران استان نسبت به بانک و اقدامات آن بیشتر و مثبت تر شود.