جامع خبر(جامع نیوز):رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از وصول ۳۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مالیات در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان وصولی، رشد ۱۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان می دهد. به گزارش جامع خبرازرسانه مالیاتی ایران، سید کامل تقوی نژاد، رئیس کل سازمان […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از وصول ۳۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان مالیات در پنج ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان وصولی، رشد ۱۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان می دهد.
به گزارش جامع خبرازرسانه مالیاتی ایران، سید کامل تقوی نژاد، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور خاطر نشان کرد: میزان وصولی درآمدهای مالیاتی در دو حوزه مالیات های مستقیم و مالیات بر کالاها و خدمات در پنج ماهه نخست امسال، در مجموع رقمی بالغ بر ۳۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است. از این میزان، بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان مربوط به بخش مالیات های مستقیم و در حدود ۱۷ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان مربوط به بخش مالیات بر کالاها و خدمات بوده است.
وی افزود: میزان تحقق در آمدهای مالیاتی در بخش مالیات های مستقیم و مالیات بر کالاها و خدمات نیز به ترتیب ۷۲ درصد و ۸۵ درصد بوده است.