جامع خبر(جامع نیوز):دکتر محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه معاونین خود با حضور در شرکت بیمه دی ضمن دیدار با معاونین و مدیران ستادی، از قسمت های مختلف مجموعه نیز بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ در این دیدار مدیرعامل بانک دی ضمن […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به همراه معاونین خود با حضور در شرکت بیمه دی ضمن دیدار با معاونین و مدیران ستادی، از قسمت های مختلف مجموعه نیز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ در این دیدار مدیرعامل بانک دی ضمن تقدیر از زحمات مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل سابق شرکت بیمه دی به عنوان مدیری کوشا، دلسوز، با تدبیر و مسئولیت پذیر گفت: شرکت بیمه دی با تیم مدیریتی خود توانسته است سهم قابل قبولی از بازار را کسب کند و هم اکنون، پس از چهار سال تلاش مسئولانه در شرایط مناسبی قرار دارد. بانک دی نیز به عنوان سهامدار اصلی شرکت بیمه دی همواره از این مجموعه حمایت کرده است و در ادامه نیز همچنان به این شرکت به عنوان یک عضو مهم از گروه مالی دی توجه خواهد داشت.
دکتر قربانی با اشاره به قرارداد درمان تکمیلی جامعه ایثارگری، عنوان کرد: قرارداد بیمه درمان خانواده معزز شهدا و ایثارگران با عنوان ” طرح جبران” یکی از قراردادهای بزرگ کشور است که خوشبختانه با همت والای همکاران بیمه دی و آماده سازی زیرساخت های لازم، تعامل مناسب با دفاتر بنیاد شهید در شهرستان ها و با وجود محدودیت ها توانست رضایت نسبی را کسب نماید.
مدیرعامل بانک دی نیروی انسانی بیمه دی را سرمایه اصلی این شرکت دانست و افزود: نیروی جوان و باانگیزه بیمه دی یکی از ارکان مهم این شرکت است و هم اکنون و در شرایط جدید شرکت باید با تلاش، مسئولیت پذیری و انسجام بیش از پیش موفقیت های حاصل شده را ادامه دهد.
در پایان این دیدار دکتر محمدرضا قربانی به همراه معاونین خود از بخش های مختلف مجموعه بازدید کرد.