جامع خبر(جامع نیوز):امیر هوشنگ عصارزاده در مراسم معارفه افشین مهر به‌عنوان سرپرست اداره کل زیرساخت امور فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات گفت: بانک توسعه تعاون با ساختار منسجم و کارآمد در مسیر توسعه قرار دارد. عضو هیئت‌مدیره بانک با اشاره به عملکرد مناسب امور فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در شبکه بانکی افزود: این انتصاب در راستای […]

جامع خبر(جامع نیوز):امیر هوشنگ عصارزاده در مراسم معارفه افشین مهر به‌عنوان سرپرست اداره کل زیرساخت امور فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات گفت: بانک توسعه تعاون با ساختار منسجم و کارآمد در مسیر توسعه قرار دارد.

عضو هیئت‌مدیره بانک با اشاره به عملکرد مناسب امور فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در شبکه بانکی افزود: این انتصاب در راستای تقویت هر چه بیشتر این امور جهت پیشبرد اهداف عالی بانک صورت پذیرفته است.
عصارزاده با تأکید بر اهمیت و نقش مهم همکاران فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه‌های بازاریابی و کسب‌وکار افزود: در حال حاضر رقابت بانک‌ها در ارائه خدمات متمایز و برتر در عملیات بانکی و بهره‌وری بیشتر از بانکداری الکترونیک می‌باشد و امروزه حرکت بانک‌ها در مسیر دستیابی به استانداردهای روز دنیا است.
وی شرکت سمات را بازوی توانمند و یاری‌رسان امور فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات خواند و خاطرنشان کرد: با افزایش تعامل و همکاری نزدیک شرکت سمات و بانک می‌توان در مسیر رشد و توسعه و دستیابی به اهداف بانک قدم‌های گسترده‌ای را برداشت.
گفتنی است در این مراسم حکم افشین مهر به‌عنوان سرپرست اداره کل زیرساخت توسط عصارزاده عضو هیئت‌مدیره به وی اعطا گردید.