جامع خبر(جامع نیوز):محسن پدرام، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اهمیت نقش بانک در رونق اقتصادی و تلاش برای تخصیص اعتبار بیشتر به حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر […]

جامع خبر(جامع نیوز):محسن پدرام، رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اهمیت نقش بانک در رونق اقتصادی و تلاش برای تخصیص اعتبار بیشتر به حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، جلسه هم اندیشی روسای شعب و دوایر ستادی مدیریت شعب استان گیلان با حضور پدرام رئیس هیأت مدیره، نجدی مدیر امور استان ها و پورطولابی رئیس اداره کل حراست بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
محسن پدرام در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد استان در سال ۹۶ و شش ماهه نخست سال ۹۷، سیاست های کلان بانک را تشریح کرده و بیان داشت: تمامی همکاران باید تلاش کنند تا منابع قرض الحسنه بیشتری برای اختصاص به نیازمندان واقعی جامعه جذب شود و با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در راستای حمایت از تولیدات داخلی به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کنیم.
وی با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امروز کشور ما درگیر یک جنگ اقتصادی است و باید تمام همکاران تلاش مضاعف نمایند تا علاوه بر حفظ دستاوردهای بانک در سال گذشته ، اهداف ابلاغی در سال ۹۷ را محقق کنند.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تاکید کرد: اجرای کامل تعهدات بانک در خصوص انجام تسهیلات تکلیفی باعث خوش نامی بانک قرض الحسنه مهرایران در میان مسئولین ارشد نظام و مردم شده است.
پدرام، با بیان تراز مالی بانک در سال ۹۶ و طرح آن در مجمع بانک گفت: با توجه به عملکرد شایسته در سال گذشته، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره توانستند از حقوق کارکنان بخوبی دفاع کنند و با تداوم این روند آینده درخشانی را برای بانک متصور شوند.
نجدی مدیر امور استان ها نیز عملکرد استان گیلان در حوزه های مختلف را بررسی کرد و از اقدامات موثر انجام شده در خصوص نسبت مطالبات به مصارف و انجام فعالیت در تمامی طرح ها و محصولات بانک قدردانی نمود.
نجدی مدیر امور استان ها در ادامه، به همکاری تمامی شعب در اجرای تفاهم نامه های کشوری، استفاده از ارتباطات بازاریابی و جذب منابع، استفاده از سایت چاپ فرم ها و استفاده از پدهای الکترونیکی برای آمادگی به منظور تشکیل بایگانی الکترونیکی، تشریح طرح همیاران مهر و تجلی اهداف نیک بانک در دستگیری افراد محروم مانند: سرپرستان خانوار ، زندانیان و …، تمرکز همیشگی بر روی منابع ، مصارف و مطالبات اشاره نمود و از عقد تفاهم نامه های بزرگ کشوی با دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
در ادامه، پورطولابی رییس اداره کل حراست با ابراز خرسندی از خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران ، این بانک را کم تخلف ترین بانک در میان بانک های کشور دانست و بیان داشت: همکاران بنا به دیدگاه مراقبتی، همچون نهالی در دست رشد، نیازمند مراقبت و همراهی می باشند.
بلادی چولابی، مدیر شعب استان گیلان در این جلسه، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و مدعوین حاضر نسبت به ارائه گزارشی کوتاه در خصوص عملکرد یکساله این مدیریت در سال ۹۶ و شش ماهه نخست سال ۹۷ اقدام کرد و به بررسی جایگاه استان در بخش منابع، مصارف، خدمات الکترونیک، مطالبات، میزان افتتاح حساب و … پرداخت.