جامع خبر(جامع نیوز):مراسم افتتاح محل جدید شعبه هرسین بانک ایران زمین با حضور مهندس میرزاحسینی معاون فرماندار و مهندس دارایی بخشدار مرکزی شهرستان هرسین و جمعی از مشتریان این شعبه درشهرستان هرسین برگزار شد. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی بانک ایران زمین: سلیمانی مدیر شعب استان های غرب کشور بانک ایران زمین ضمن خوشامدگویی […]

جامع خبر(جامع نیوز):مراسم افتتاح محل جدید شعبه هرسین بانک ایران زمین با حضور مهندس میرزاحسینی معاون فرماندار و مهندس دارایی بخشدار مرکزی شهرستان هرسین و جمعی از مشتریان این شعبه درشهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی بانک ایران زمین: سلیمانی مدیر شعب استان های غرب کشور بانک ایران زمین ضمن خوشامدگویی به حاضران در این مراسم تاثیرات مثبت شعب بانک های خصوصی را مورد اشاره قرار داد و گفت:جمع آوری و مدیریت منابع می تواند رونق و رشد بخش های بازرگانی،صنعت و کشاورزی را در این شهرستان به همراه آورد.
وی از اعتماد و استقبال مردم به عنوان پشتوانه بزرگ فعالیت بانک ایران زمین یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که شعبه هرسین نیز همچون شعب دیگربانک ایران زمین در برآوردن خواست و انتظارات مشتریان موفق باشد.
میرزا حسینی معاون فرماندار نیز بانک ایران زمین را بانکی خوشنام در این شهرستان دانست و ضمن ابراز رضایت از عملکرد این شعبه از بانک ایران زمین، ابراز امیدواری کرد این شعبه کما فی السابق در خدمت همشهریان به ارائه خدمات بانکی بپردازد