جامع خبر(جامع نیوز):دکتر قاسم جان بابائی معاون درمان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه از بیمارستان میلاد بازدید کرده و در جلسه ای با حضور دکتر همایون نصابیان قائم مقام مدیر عامل و سایر مدیران ارشد بیمارستان از نزدیک در جریان امور این مرکز درمانی قرار گرفتند. به گزارش جامع خبراز […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر قاسم جان بابائی معاون درمان وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه از بیمارستان میلاد بازدید کرده و در جلسه ای با حضور دکتر همایون نصابیان قائم مقام مدیر عامل و سایر مدیران ارشد بیمارستان از نزدیک در جریان امور این مرکز درمانی قرار گرفتند.

به گزارش جامع خبراز مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، در ابتدای این جلسه قائم مقام مدیرعامل بیمارستان میلاد گزارشی در خصوص معرفی این مرکز ، آمار عملکرد و فعالیتهای بیمارستان در زمینه فناوری اطلاعات(IT) و سیستم اطلاعات بیمارستانی (HIS) ارائه نمودند.

وی با بیان این که روزانه ۶ تا ۷ هزار بیمار دربیمارستان میلاد پذیرش می شوند، تصریح کرد: در زمینه پیوند کلیه سومین مرکز کشوری و دومین مرکز در تهران هستیم.

در ادامه این جلسه به پرسش های آقایان دکتر جان بابائی، دکتر کلانتری، دکتر توکلی و دکتر رحمتی در زمینه دستاوردهای IT بیمارستان پاسخ داده شد.

همچنین تیم مدیریتی وزارت بهداشت از برخی بخش های بیمارستان میلاد بازدید کردند.