جامع خبر(جامع نیوز):روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه برنامه بازدید از طرح ها و آگاهی از پیشرفت برنامه ها، صبح روز پنجشنبه نوزدهم مهرماه از محل احداث کارخانه تولید فرآورده‌های شیر«شمه شیر» و «مجتمع کشت وصنعت صفاری» در روستای چالتاسیان از توابع پیشوای ورامین بازدید کرد. به گزارش پایگاه […]

جامع خبر(جامع نیوز):روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه برنامه بازدید از طرح ها و آگاهی از پیشرفت برنامه ها، صبح روز پنجشنبه نوزدهم مهرماه از محل احداث کارخانه تولید فرآورده‌های شیر«شمه شیر» و «مجتمع کشت وصنعت صفاری» در روستای چالتاسیان از توابع پیشوای ورامین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی در این بازدید، به نقش و حمایت این بانک در تولید واشتغال در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: این کارخانه با مشارکت و تسهیلات بانک کشاورزی و توسط دامدار نمونه این شهرستان احداث خواهد شد.

وی ظرفیت این کارخانه در فاز اول را دریافت روزانه ۱۲۰۰ تن شیر خام و فرآوری آن و تبدیل به محصولاتی از جمله کره، پنیر، شیر خشک، ماست و شیر پاستوریزه اعلام کرد افزود: در فاز دوم دریافت روزانه شیر تا ۳ هزار تن قابل افزایش خواهد بود.

خدارحمی تأکید کرد: بانک کشاورزی با جمع‌آوری سپرده‌های خرد مردمی منابع قابل توجهی را به تولید محصولات کشاورزی و دامی به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران اختصاص می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات بانک کشاورزی با صرف وقت ودقت فراوان به طرح ها اختصاص می یابد و با درنظر گرفتن مواردی از قبیل اهلیت متقاضی، مجوزهای قانونی ،تضامین و وثایق، و…. تسهیلات به کارآفرینان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

بر اساس این گزارش، این کارخانه با استفاده از تسهیلات ۱۲۰۰میلیارد ریالی بانک کشاورزی از محل منابع صندوق توسعه ملی احداث و ۳۰ درصد از کره مورد نیاز کشور را تولید خواهد کرد.

این گزارش می افزاید، مسعود جلالیان مدیر امور اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک کشاورزی ،مدیران و کارشناسان و برخی از روسای شعب این بانک در استان تهران، در این بازدید خدارحمی را همراهی می کردند.