جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با برگزاری دومین مجمع فصلی ارزیابی عملکرد شعب و سرپرستی‌های مناطق بانک اقتصادنوین، از مسعود آذر سرپرست شعب منطقه مرکز ایران به عنوان سرپرستی برتر این بانک در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۷ تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در دومین مجمع فصلی […]

جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با برگزاری دومین مجمع فصلی ارزیابی عملکرد شعب و سرپرستی‌های مناطق بانک اقتصادنوین، از مسعود آذر سرپرست شعب منطقه مرکز ایران به عنوان سرپرستی برتر این بانک در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۷ تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در دومین مجمع فصلی ارزیابی عملکرد شعب و سرپرستی‌های مناطق بانک اقتصادنوین که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و سرپرستان مناطق این بانک برگزار شد، عملکرد سرپرستی‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و در خصوص نقاط قوت و ضعف آنها بحث و تبادل نظر شد.
در دومین مجمع فصلی بانک اقتصادنوین در سال ۹۷ سرپرست شعب منطقه مرکز ایران برای دومین فصل پیاپی به دلیل عملکرد بهتر در تحقق اهداف مصوب توانست مقام نخست را در بین سرپرستی‌های این بانک کسب کند.
گفتنی است مجامع ارزیابی عملکرد بانک اقتصادنوین هر سال به صورت فصلی در چهار نوبت برگزار می‌شود و عملکرد سرپرستی‌های مناطق این بانک در شاخص‌های هدفگذاری شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.