جامع خبر(جامع نیوز):دبستان سه کلاسه شهدای بانک ملت روستای نوروز آباد با حضور مسوولان سازمان نوسازی و مدارس ، آموزش و پرورش، مجمع خیرین مدرسه ساز و همچنین مسوولان این بانک در استان کرمانشاه به صورت رسمی به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در […]

جامع خبر(جامع نیوز):دبستان سه کلاسه شهدای بانک ملت روستای نوروز آباد با حضور مسوولان سازمان نوسازی و مدارس ، آموزش و پرورش، مجمع خیرین مدرسه ساز و همچنین مسوولان این بانک در استان کرمانشاه به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در مراسم آغاز به کار این مدرسه، از بانک ملت به عنوان بانکی که همواره در امور خیر و عام المنفعه از جمله ساخت مدرسه در سطح کشور و استان پیشگام بوده است تجلیل شد.
قوام دوستانی، مدیر شعب استان کرمانشاه دراین مراسم با تبریک سال تحصیلی جدید به فرهنگیان و دانش آموزان، وظایف اصلی بانک ها را جمع آوری سپرده ها و هدایت آن به چرخه های تولید و اقتصاد کشور خواند و اظهار داشت: بانک ملت در کنار این امور به وظایف اجتماعی خود از جمله اعطای تسهیلات در زمینه اشتغالزایی، قرض الحسنه ازدواج جوانان، ساخت مسکن روستایی، نوسازی بافت فرسوده شهری و همچنین حمایت از مردم زلزله زده استان پرداخته است.
وی افزود: بانک ملت علاوه بر کمک های نقدی و غیرنقدی فراوان به زلزله زدگان، اعطای ۳۰ هزار فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی مسکن شهری و روستایی در این مناطق را تقبل کرده که تاکنون بیش از ۸۰ درصد این تسهیلات را پرداخت کرده و مابقی آن نیز به تناسب پیشرفت کار در حال پرداخت است.
دوستانی با بیان این نکته که بانک ملت در اقدامات نیکوکارانه خود در نقاط محروم کشور تاکنون ۶۶ مدرسه را احداث یا در ساخت آنها مشارکت کرده است، گفت: سهم استان کرمانشاه از این مدارس، چهار مدرسه شامل دبستان روستای مومه ای شهرستان اسلام آباد غرب، دبستان روستای باقرآباد، دبیرستان ۱۵ کلاسه استاد شهریار در شهرستان سنقر و کلیایی و دبستان شهدای بانک ملت در روستای نوروزآباد بوده است.
بر اساس این گزارش، در این مراسم بسته لوازم تحریر تهیه شده از سوی بانک ملت استان کرمانشاه به دانش آموزان این دبستان اهدا شد.
این گزارش حاکی است، دبستان شهدای بانک ملت در روستای نوروزآباد در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و با فضای آموزشی ۲۰۵ متر مربع احداث شده است.