جامع خبر(جامع نیوز):بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تسهیل امر ازدواج و به منظور ایجاد اطمینان خاطر والدین از تأمین آتیه فرزندان خود، اقدام به ارائه طرح دوم پیوند مهر ایران کرده است. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این طرح متقاضیان می‌توانند، […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تسهیل امر ازدواج و به منظور ایجاد اطمینان خاطر والدین از تأمین آتیه فرزندان خود، اقدام به ارائه طرح دوم پیوند مهر ایران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این طرح متقاضیان می‌توانند، با مراجعه به شعب بانک و یا از طریق پرتال بانک به آدرس www.QMB.Ir ضمن افتتاح حساب و انجام فعالیت های بانکی خود از تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۴ در صد بهره‌مند شوند.
جامعه هدف این طرح افرادی هستند که فعلاً در سن ازدواج نیستند ولی به واسطه آینده نگری خود و یا والدینشان به تأمین آتیه خود می اندیشند.
بر اساس این طرح این افراد می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز- طرح دوم پیوند مهر ایران از تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه ازدواج تا سقف ۸۰۰ میلیون ریال برخوردار شوند.
شایان ذکر است تسهیلات پرداختی در قالب طرح پیوند مهر ایران هیچگونه منافاتی با تسهیلات ازدواج پرداختی در سایر بانکها نداشته و متقاضیان می توانند از این تسهیلات به صورت همزمان استفاده نمایند.
همچنین پرداخت تسهیلات در این طرح براساس میانگین موجودی حساب بوده و متقاضیان می توانند از محل رسوب موجودی حساب و یا واریز مستمر ماهیانه از مزایای آن بهره مند شوند.