جامع خبر(جامع نیوز):رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان گفت: زیرساخت‌های منحصربه فرد داد و ستد سهام در شعب منتخب بانک صادرات ایران عملیاتی شده و شرایط پاسخگویی کامل به تقاضای روزافزون مشتریان فراهم است. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، عباس خرازی افرا با بیان این […]

جامع خبر(جامع نیوز):رئیس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان گفت: زیرساخت‌های منحصربه فرد داد و ستد سهام در شعب منتخب بانک صادرات ایران عملیاتی شده و شرایط پاسخگویی کامل به تقاضای روزافزون مشتریان فراهم است.
به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، عباس خرازی افرا با بیان این مطلب افزود: بانک صادرات ایران نخستین بانک در کشور است که توانسته با اخذ مجوز از سازمان بورس، به‌صورت نرم‌افزاری به شرکت کارگزاری لینک شود و درواقع، از طریق شعب منتخب به ارائه خدمت به مشتریان بپردازد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵٠ شعبه منتخب در حال ارائه خدمت به مشتریان هستند، خاطرنشان کرد:‌ این بانک در راستای ایجاد سوپرمارکت مالی و تکمیل سبد محصولات و خدمات بانکی و فرابانکی با همکاری شرکت کارگزاری بانک اقدام به ارائه خدمات معاملات اوراق بهادار کرده و امکان دریافت کد بورسی، دریافت حساب کاربری معاملاتی برخط، ثبت دستور خرید و فروش سهام و همچنین مشاوره‌های مالی را برای فعالان بازار سرمایه فراهم آورده‌ و با توجه به اهمیت و گستردگی شعب این بانک در سراسر کشور، نقش برجسته‌ای در هدایت نقدینگی‌ به سمت بازار سرمایه در فازهای بعدی برعهده خواهند داشت.
بنابر این گزارش، کلیه افرادی که تمایل به دریافت کد بورسی یا حساب کاربری معاملات برخط داشته باشند با مراجعه به شعب منتخب و ارائه مدارک هویتی خود می‌توانند نسبت به ایجاد و دریافت آن اقدام نمایند. همچنین در صورت تمایل دارندگان کد بورسی به انجام معاملات اوراق بهادار، شعب منتخب بانک درخواست خرید یا فروش اوراق بهادار مشتریان را اخذ نموده و به منظور انجام معامله به شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران ارسال می‌کنند.
عملیاتی شدن خدمات کارگزاری سهام در شعب منتخب بانک از نیمه شهریورماه سال جاری، استقبال فراوان مشتریان را در پی داشته است.