جامع خبر(جامع نیوز):کارکنان خیر بانک صادرات ایران با اختصاص بخشی از حقوق و مزایای خود ١٢ واحد مسکونی و ٣ مجتمع آموزشی را در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب تکمیل و به بهره‌برداری رساندند. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مسئول ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک در مراسم افتتاح […]

جامع خبر(جامع نیوز):کارکنان خیر بانک صادرات ایران با اختصاص بخشی از حقوق و مزایای خود ١٢ واحد مسکونی و ٣ مجتمع آموزشی را در منطقه زلزله‌زده سرپل ذهاب تکمیل و به بهره‌برداری رساندند.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مسئول ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مذکور گفت: این ستاد با همکاری و هماهنگی امام جمعه سرپل ذهاب، کار ساخت ۴٠ واحد مسکونی زلزله‌زدگان نیازمند این شهرستان را برعهده گرفت که از این تعداد ١٢ واحد تکمیل و بقیه نیز در دست احداث است.
حمدالله عظیمی ماسوله افزود: مشارکت در تکمیل و اتمام بازسازی ۴٠ واحد مسکونی، احداث مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) با زیربنای ۴٠٠ متر، طرح آبرسانی به روستای گنجوره، احداث یک باب مدرسه سه‌کلاسه ابتدایی، احداث یک باب مسجد و بازسازی موسسه باقرالعلوم شهرستان، تامین یک فقره جهیزیه و کمک در بازسازی و ترمیم یک واحد آموزشی فنی و حرفه‌ای از جمله طرح‌های واگذارشده به این ستاد است.
وی بیان کرد: خیرین بانک صادرات ایران از روزهای ابتدایی پس از زلزله با لبیک گفتن به پیام رهبر انقلاب اسلامی و دولت برای کمک به زلزله‌زدگان استان، با یک فراخوان عمومی در بین کارکنان این بانک نسبت به جمع‌آوری مبالغ قابل توجهی برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه اقدام کردند.
مسئول ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک افزود: این ستاد در شهرستان زلزله‌زده ثلاث باباجانی مشغول فعالیت است و تکمیل و اتمام بازسازی ٣٠ واحد مسکونی، احداث چهار واحد آموزشی سه‌کلاسه و احداث و تکمیل خط لوله دفع فاضلاب شهری به طول دو هزار متر را در این شهرستان تقبل کرد که انشاا… بزودی ٢٠ واحد مسکونی آن تا ١۵ آبان‌ماه افتتاح خواهد شد.
عظیمی ماسوله ادامه داد: در مجموع ١٠۵ طرح با ۵۵ میلیارد ریال توسط کارکنان خیر بانک صادرات ایران در شهرستان‌های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی عملیاتی می‌شود که اعتبار آن از محل کمک‌های کارکنان این بانک در سراسر کشور تامین شده است.
وی گفت: واحدهای مسکونی که توسط این ستاد در دست احداث است تا پایان آذر ماه تکمیل و تحویل آسیب‌دیدگان از زلزله می‌شود و سایر طرح‌ها نیز از جمله مدرسه‌سازی و طرح‌های خدماتی و عمرانی تا پایان سال به اتمام می‌رسد.