جامع خبر(جامع نیوز):بانک قرض الحسنه رسالت با اجرای مدل بانکداری اجتماعی به تمام اقشار جامعه خدمات قرض الحسنه ای می دهد. مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اعلام این خبر گفت: این بانک در چند سال اخیر با هدف ارائه خدمات شرعی، آسان و ارزان خدمات خود را در قالب بانکداری اجتماعی به مشتریان ارائه […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک قرض الحسنه رسالت با اجرای مدل بانکداری اجتماعی به تمام اقشار جامعه خدمات قرض الحسنه ای می دهد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اعلام این خبر گفت: این بانک در چند سال اخیر با هدف ارائه خدمات شرعی، آسان و ارزان خدمات خود را در قالب بانکداری اجتماعی به مشتریان ارائه می دهد.
محمدحسین حسین زاده با بیان اینکه ۸۰درصد مردم، جامه هدف این بانک هستند، اظهارداشت: بانکداری اجتماعی در قالب ۱۹گرایش اعم از ( ورزش، نفت و گاز، معارف، امید، فرهنگ، هنر و گردشگری، غذایی و کشاورزی، عدالت، سلامت ، آموزش وپرورش، آموزش عالی، ایثار، عمران نیرو، امور شهری، اقتصاد و صنعت، خودرو و تجهیزات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان های راهبردی و بین الملل و گروه ویژه بانکداری اجتماعی) پاسخگوی نیازهای مشتریان است.
وی در تشریح فعالیت این گروه ها و اینکه هر کدام مخاطب خاص خود را دارند، گفت: به طور مثال گروه آموزش و پرورش به فرهنگیان و گروه سلامت به جامعه پزشکی خدمات می دهد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰درصد منابع این بانک در بانکداری اجتماعی متمرکز شده است، افزود: هدف ما در بانکداری اجتماعی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان جمعی در قالب کانون های کاروزندگی( کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک)، همیاری اجتماعی(خانوادگی، محله ای، مساجد و دانشجویی، سازمانی( سازمان، ادارات و شرکت ها) و صنفی(اصناف و بازاری ها) است.
وی، به بُعد ارزان و آسان بودن خدمات بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت اشاره کرد وبیان داشت: در این مدل بانکداری، مشتریان فقط یک بار برای احراز هویت به بانک مراجعه و تمام خدمات را غیرحضوری دریافت می کنند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت سامانه اعتبارسنجی مرآت را خدمتی دیگر از این بانک برای دریافت خدمات آسان اعلام کرد ویادآور شد: با عضویت در این سامانه، مشکل وثیقه وام گیرندگان برطرف شده و اعضا می توانند به سهولت بیشتری تسهیلات دریافت کنند.
وی در تشریح خدمات سامانه اعتبارسنجی مرآت افزود: یک سال از فعالیت این سامانه می گذرد و در این مدت ۴۰۰هزار نفر به عضویت سامانه اعتبارسنجی مرآت درآمده اند که از این تعداد به بیش از یکصد هزار نفر تسهیلات پرداخت شده است.