جامع خبر(جامع نیوز):بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای برنامه های مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه آموزش عالی با دانشگاه علامه طباطبایی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم انعقاد […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای برنامه های مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه آموزش عالی با دانشگاه علامه طباطبایی تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم انعقاد این تفاهمنامه که با حضور دکتر سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، بیان داشت: این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود برای حمایت از دانشجویان نیازمند و تامین مالی بخشی از هزینه های تحصیل آنان بر اساس قوانین و مقررات بانک، به دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی کمک های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.
وی درباره فرآینده دریافت تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی از بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: پرداخت این تسهیلات تنها با معرفی از سوی دانشگاه علامه طباطبایی صورت می گیرد.
دکتر اکبری ادامه داد: افتتاح باجه (موقت یا دائم) در پردیس مرکزی این دانشگاه با هدف تسهیل در ارائه خدمت به جامعه دانشجویان یکی دیگر از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در اجرای این تفاهم نامه خواهد بود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: با امضای این تفاهم نامه گام موثر دیگری در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی این بانک برداشته می شود و دانشجویان، اساتید، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه علامه طباطبایی از ثمرات آن بهره مند خواهند شد.
وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک تمام اجتماعی است که در بستر قرض الحسنه فعالیت می کند و سهامداران آن که ده بانک بزرگ کشور هستند تنها به دنبال رفع مشکلات جامعه در قالب پرداخت وام های ارزان قیمت می باشند.
دکتر مرتضی اکبری تصریح کرد: امسال، رویکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران بیشتر به سمت حمایت از آموزش عالی است و در این راستا تفاهم نامه هایی با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و تحقیقات، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزشی و دانشگاهی منعقد شده است.
وی با اشاره به سند همکاری امضاء شده میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و دانشگاه علامه طباطبایی اظهارداشت: در این تفاهم نامه نیز تلاش می کنیم تا جامعه هدف شما را به نحو احسن پوشش دهیم و دانشجویان نیازمند با شناسایی و معرفی دانشگاه از خدمت و تسهیلات این بانک بهره مند شوند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: تقاضا برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه به دلیل ارزان قیمت بودن آن زیاد است و سازمان ها باید با هم افزایی لازم برای تمرکز منابع در راستای پرداخت تسهیلات بیشتر به ما کمک کنند.
وی درباره آمار تسهیلات پرداخت شده در سال جاری بیان داشت: در ۶ ماه نخست سال ۹۷ بیش از ۵۵۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار ۶۲ هزار میلیارد ریال پرداخت شده و به هیچ وجه تعهدات عقب افتاده ای نداریم.
دکتر اکبری با اشاره به تفاهم نامه امضا شده میان دو مجموعه خاطرنشان کرد: با امضای این سند همکاری در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود به پرداخت کمک های بلاعوض و همچنین پوشش بخشی از هزینه های تحصیلی دانشجویان از طریق اعطای وام های قرض الحسنه اقدام نموده ایم.
وی افزود: در بخش بعدی با تقویت سطح همکاری های دوجانبه به کارکنان، دانشجویان، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.
شایان ذکر است، در مراسم انعقاد این تفاهم نامه سلیمان توکلی عضو هیات مدیره، یوسف نجدی مدیر امور استان ها و محبوبه رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی نیز حضور داشتند