جامع خبر(جامع نیوز):بیمه “ما” بابت فوت کارگر یک شرکت وابسته به صنایع فولاد آلیاژی در یزد ، بیش از سه میلیارد ریال به بیمه گذار خود خسارت پرداخت کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” در پی وقوع حادثه سقوط گوشواره در حین جابجایی جرثقیل و فوت یکی […]

جامع خبر(جامع نیوز):بیمه “ما” بابت فوت کارگر یک شرکت وابسته به صنایع فولاد آلیاژی در یزد ، بیش از سه میلیارد ریال به بیمه گذار خود خسارت پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” در پی وقوع حادثه سقوط گوشواره در حین جابجایی جرثقیل و فوت یکی از کارگران در ماه محرم ، بیمه “ما” پس از اعزام کارشناسان به محل حادثه و انجام ارزیابی‌های لازم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مبلغ خسارت را پرداخت کرد.

مصطفی آقارضی مدیر بیمه های مسئولیت بیمه “ما” در این خصوص گفت: شرکت بیمه “ما” سرعت در پرداخت خسارت ها در کنار دقت در تکمیل فرایند پرونده ها را سرلوحه کار خود قرار داده است تا چرخه تولیدی و اقتصادی تولیدکنندگان و صنایع مختلف بدون وفقه به گردش خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا ، در کمتر از دو ماه از صدور رای و ارائه نامه دادگاه و ظرف مدت ۱۵ روز پس از تکمیل مستندات پرونده ، مبلغ خسارت به ارزش ۳۰۸ میلیون تومان به حساب دادگاه واریز شد.