جامع خبر(جامع نیوز):با پرداخت دیه و جلب رضایت خانواده مقتول توسط بانک آینده، یک نوجوان کرمانی از زندان آزاد و به کلاس درس بازگشت. دانش‌آموز ۱۷ ساله کرمانی که از سال ۱۳۹۶ در بند نوجوانان زندان کرمان به سر می‌برد؛ با وساطت اهالی محل و خیرین و پرداخت دیه توسط بانک آینده و جلب رضایت […]

جامع خبر(جامع نیوز):با پرداخت دیه و جلب رضایت خانواده مقتول توسط بانک آینده، یک نوجوان کرمانی از زندان آزاد و به کلاس درس بازگشت.
دانش‌آموز ۱۷ ساله کرمانی که از سال ۱۳۹۶ در بند نوجوانان زندان کرمان به سر می‌برد؛ با وساطت اهالی محل و خیرین و پرداخت دیه توسط بانک آینده و جلب رضایت خانواده مقتول، از زندان آزاد شد.
بانک آینده؛ در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در قبال اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان، علاوه بر ساخت «مدارس اُمید آینده» و توزیع لوازم التحریر و بسته¬های فرهنگی در مناطق کم¬تر برخوردار کشور، در یک اقدام خیرخواهانه، آزادی این نوجوان کرمانی را رقم زد تا وی هم‌زمان با آغاز سال‌تحصیلی، به کلاس درس و به آغوش خانواده خود بازگردد. بر اساس گزارش مراجع ذیربط، این دانش-آموز، در تابستان سال ۱۳۹۶، در یک غفلت و در یک نزاع دسته¬جمعی درگیر شده که منجر به ضرب و جرح و کشته شدن پسر همسایه گردیده و از این نظر در دادگاه به پرداخت دیه محکوم و به دلیل عدم توانایی مالی خانواده، وی در زندان کرمان به سر می¬برده است.
با پی‌گیری‌های بانک آینده؛ این دانش‌آموز کرمانی شامگاه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۷، از زندان آزاد شد و اکنون برای ادامه تحصیل به کلاس درس بازگشته است.