جامع خبر(جامع نیوز):محمد حسن مقدسی رییس اداره بازرسی شهرداری منطقه ۱۷ از پاسخگویی به ۳۹۳پیام شهروندی ثبت شده در سامانه ۱۸۸۸ و رسیدگی نهایی به ۷۷درصد از این پیامها خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، محمد حسن مقدسی با اعلام این خبر افزود: در شش ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۳۹۳پیام در […]

جامع خبر(جامع نیوز):محمد حسن مقدسی رییس اداره بازرسی شهرداری منطقه ۱۷ از پاسخگویی به ۳۹۳پیام شهروندی ثبت شده در سامانه ۱۸۸۸ و رسیدگی نهایی به ۷۷درصد از این پیامها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷، محمد حسن مقدسی با اعلام این خبر افزود: در شش ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۳۹۳پیام در سامانه ۱۸۸۸ ثبت شده که نزدیک به ۲۳درصد نسبت به زمان مشابه افزایش داشته است و از این میان ۷۷درصد از پیامها به طور کامل رسیدگی شده است.

مقدسی اتمام رسیدگی ۷۷درصدی را گام موثری در پاسخگویی به شهروندان دانست و افزود: در مدت شش ماه به کلیه پیامها رسیدگی شده که از این میان ۷۷درصد از این پیامها با رسیدگی نهایی، مختومه اعلام شده است. نزدیک به ۱۰درصد این پیامها در حال رسیدگی ست و گاسخگویی مستمر به شهروندان صورت گرفته است و بقیه پیامهای ارسالی نیز در مسیر رسیدگی و حصول نتیجه قرار دارد.

گفتنی ست تعدا پیامهای ثبت شده در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش ۲۳درصدی داشته است.