جامع خبر(جامع نیوز):در مسیر خدمت رسانی نوین، طرح اتوپلاس بیمه نوین به ١١ شهر دیگر ایران می رسد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، پس از اجرای موفق طرح اتوپلاس نوین در هشت استان، از ابتدای آبان ماه سال جاری توسعه این طرح در ١٠ استان دیگر کلید […]

جامع خبر(جامع نیوز):در مسیر خدمت رسانی نوین، طرح اتوپلاس بیمه نوین به ١١ شهر دیگر ایران می رسد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، پس از اجرای موفق طرح اتوپلاس نوین در هشت استان، از ابتدای آبان ماه سال جاری توسعه این طرح در ١٠ استان دیگر کلید خورده است و تاکنون شهروندان شهرهای همدان، اراک، بیرجند و قم هم می توانند با مراجعه به شعب و دفاتر نمایندگی این شرکت از مزایای ویژه و رایگان اتوپلاس نوین بهره مند شوند.
همچنین راه اندزی این طرح در شهرهای شیراز، گرگان، ساری، تنکابن، آمل، زنجان و قزوین تا پایان آبان ماه سال جاری اجرایی می شود.
طرح اتوپلاس بیمه نوین در راستای تنوع‌بخشی و گسترش خدمات بیمه‌ای مطلوب‌، با سرعت و کیفیت بیشتر به دارندگان بیمه‌نامه بدنه این شرکت در دو سطح «اتوپلاس» و «اتوپلاس طلایی» پوشش‌ها و خدمات امدادی متنوعی را با سطح جدیدی از تسهیلات به صورت رایگان ارائه می دهد.
یادآور می شود این طرح با هدف پاسخ دهی به نیاز و دغدغه بیمه گذاران بیمه نوین از سال گذشته در استان های تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان، گیلان، خوزستان، یزد راه اندازی شده بود.