جامع خبر(جامع نیوز):حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز شنبه ۱۲ آبان ماه از سه شعبه باغ فردوس، آقابزرگی و فرشته این بانک در تهران بازدید به عمل آورد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل […]

جامع خبر(جامع نیوز):حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین روز شنبه ۱۲ آبان ماه از سه شعبه باغ فردوس، آقابزرگی و فرشته این بانک در تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، برزنونی مدیر امور شعب و اورعی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان وضعیت این شعب قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیر جاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.
موسی بهروزی رئیس شعبه باغ فردوس با تشکر از حضور مدیرعامل و هیأت همراه، گزارشی از عملکرد شعبه را به مدیرعامل و هیأت همراه ارائه کرد.
همچنین بتول سروش‌حق رئیس شعبه آقابزرگی با ارائه گزارش عملکرد شعبه، از حضور مدیران ارشد بانک تشکر و عنوان کرد که این دیدارها می‌تواند مدیران را از نزدیک در جریان مسائل شعب قرار دهد.
بر اساس این گزارش شبنم شبانی‌خامنه رئیس شعبه فرشته نیز با ارائه گزارشی به مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، آنان را در جریان وضعیت و عملکرد شعبه قرار داد.
گفتنی است مدیرعامل بانک در جریان این بازدیدها، از زحمات و تلاش‌های کلیه کارکنان این شعب تقدیر کرد و عملکرد موفق بانک کارآفرین را نتیجه زحمات تمامی کارکنان صف و ستاد عنوان کرد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات حاکم بر اقتصاد کشور که به‌طور طبیعی عملکرد بانک‌های کشور را نیز متأثر کرده است، عملکرد بانک کارآفرین از جمله کم‌ریسک بون، قانون‌مدار بودن و ثبات و آرامشی که در برنامه‌های کلی بانک مشاهده می‌شود، موجب شده است تا مشتریان محترم بانک کارآفرین، این بانک را همچون گذشته بانکی قابل‌اعتنا، معتبر و قابل‌اتکا بدانند و به آن وفادار بمانند.