جامع خبر (جامع نیوز) : آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی روز سوم آبان ماه سال جاری توسط مدیریت‌های آموزش و امور اداری در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این آزمون که به صورت ۵۰ سوال چهار گزینه‌ای برگزار شد، ۹۴ […]

جامع خبر (جامع نیوز) : آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی روز سوم آبان ماه سال جاری توسط مدیریت‌های آموزش و امور اداری در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این آزمون که به صورت ۵۰ سوال چهار گزینه‌ای برگزار شد، ۹۴ نفر از همکاران شرکتی حضور داشتند و به مدت یک ساعت به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.
سوالات مطرح شده در آزمون از کتاب‌های کلیات بیمه نوشته آیت کریمی، قانون بیمه مصوب سال ۱۳۱۶ و قانون بیمه مرکزی و بیمه‌گری مصوب ۱۳۵۰، نظام‌نامه اخلاق و رفتار بیمه دانا، اساسنامه شرکت، زبان انگلیسی بیمه‌ای و سنجش هوش استخراج شده بود.
نتایج این آزمون پس از برگزاری مصاحبه تخصصی با پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.
گفتنی است: دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا اوایل مهرماه سال جاری در نشست هم‌اندیشی تبیین سیاست‌های جدید شرکت، خواستار تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی شده بود که با سپری شدن حدود یک ماه از وعده دکترکاردگر، اولین دوره آزمون تغییر وضعیت استخدامی کارکنان شرکتی با حضور ۹۴ نفر برگزار شد.
دکتر کاردگر از بدو ورود با اعمال سیاست‌های تشویقی،کارکنان شرکت را به پیگیری و مشارکت بیشتر ترغیب کرده که این امر با استقبال کارکنان همراه بوده است، بطوری که اثرات مثبت آن را می توان در عملکرد یک ماه گذشته شرکت به وضوح رویت کرد.