جامع خبر(جامع نیوز):سایت عظام آنلاین، سامانه نوین فروش گروه قطعات خودرو عظام و بزرگترین مرجع قطعات یدکی در ایران به زودی نسخه اصلی خود را برای کاربران راه اندازی خواهد کرد. افشین نورزاده ،معاون فروش AM در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با اشاره به سابقه ۲۵ ساله […]

جامع خبر(جامع نیوز):سایت عظام آنلاین، سامانه نوین فروش گروه قطعات خودرو عظام و بزرگترین مرجع قطعات یدکی در ایران به زودی نسخه اصلی خود را برای کاربران راه اندازی خواهد کرد.

افشین نورزاده ،معاون فروش AM در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با اشاره به سابقه ۲۵ ساله گروه عظام در تولید قطعات خودرو، اظهار کرد:گروه عظام از ۱۲ شرکت تشکیل شده است که تمام این شرکت ها به صورت تخصصی در حوزه قطعات خودرو کار می کنند و از نظر تجهیزات، ماشین آلات و دانش فنی منحصر به فرد هستند.
نورزاده با اشاره به پایان یافتن مراحل تکمیلی سایت عظام آنلاین گفت: در همین خصوص سایت منحصر به فردی برای معرفی تک تک محصولات و درج اطلاعات به صورت آزمایشی راه اندازی کرده بودیم که به زودی از سایت اصلی رونمایی خواهیم کرد.
معاون فروش AM ادامه داد: از اهداف سایت اعظام آنلاین می توان به ورود گروه اعظام در بازار تجارت الکترونیک و بخش مارکتینگ اشاره نمود.
علاوه بر سایت گروه عظام داری اپلیکیشن سیستم‌عامل‌های اندروید و ios است که کاربران می توانند دانلود و استفاده کنند
www.ezamonline.com