جامع خبر(جامع نیوز):جلسه مشترک معاون و مدیران بیمه “ما” با انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان و کارگزاری سروش حامی باژ در شعبه مشهد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه “ما” ، این جلسه با حضور قربانی معاون فنی، آقا رضی مدیر بیمه […]

جامع خبر(جامع نیوز):جلسه مشترک معاون و مدیران بیمه “ما” با انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان و کارگزاری سروش حامی باژ در شعبه مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه “ما” ، این جلسه با حضور قربانی معاون فنی، آقا رضی مدیر بیمه های مسئولیت و بیاتی رییس شعبه مشهد با نمایندگان کارگزاری شرکت سروش حامی باژ و هیات مدیره انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی خراسان در مشهد برگزار شد.
در این نشست قربانی، معاون فنی ضمن معرفی شرکت و اشاره به بیمه گران بزرگ بیمه “ما”، بر سطح یک توانگری مالی شرکت و توانایی ارائه خدمات بروز و پرداخت سریع خسارت تاکید کرد.
بر اساس این گزارش آقا رضی مدیر بیمه های مسئولیت نیز در خصوص پتانسیل های موجود شرکت در راستای افزایش فعالیت های مشترک و توسعه همکاری های بیمه ای با اعضای جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخت.