جامع خبر (جامع نیوز) : سند کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانک ملت به سازمان بهزیستی در مراسم اختتامیه پویش لبخند ویژه تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار به رییس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی این سازمان، تقدیم شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمدعلی […]

جامع خبر (جامع نیوز) : سند کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانک ملت به سازمان بهزیستی در مراسم اختتامیه پویش لبخند ویژه تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار به رییس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی این سازمان، تقدیم شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمدعلی کوزه گر رییس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی در این مراسم با قدردانی از همکاری مطلوب این بانک در پویش اخیر، اظهار داشت: مساعدت های بانک ملت هم در بخش اعطای کمک نقدی ۶۵۰ میلیون ریالی و هم در بخش جمع آوری کمک های مردمی از طریق شماره حساب ۹۰۱۹۰ شعبه دکتر قریب، شایسته قدردانی و ستایش است.
وی استقبال مردم از پویش لبخند را بسیار مطلوب و آن را نشان دهنده روحیه بخشندگی مردم ایران خواند و گفت: در این پویش ۱۶ میلیارد ریال به صورت نقدی و ۷۷ میلیارد ریال به صورت غیرنقدی در سراسر کشور جمع آوری شد.
دکتر کوزه گر کمک های نقدی جمع آوری شده در تهران را سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خواند که از این میزان ۶۵۰ میلیون ریال آن از سوی بانک ملت تامین شده است.
وی اظهار امیدواری کرد که حمایت های سازمان های اقتصادی مانند بانک ملت به سازمان های خیریه همچون بهزیستی، بتواند باعث خیر و برکت برای فعالیت های این سازمان ها باشد.
به گفته وی، این که یک بنگاه اقتصادی در کنار فعالیت حرفه ای و اقتصادی خود در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی خود در کارهای خداپسندانه و نیکوکارانه نیز مشارکت فعال داشته باشد، بسیار ارزشمند است.
رییس مرکز مشارکت های مردمی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کمپین بعدی این سازمان را تامین لباس گرم با تمرکز بر کاپشن برای دانش آموزان کم بضاعت مناطق کم برخوردار عنوان کرد.
محسن امیری، معاون مدیریت شعب منطقه سه بانک ملت در این مراسم به نمایندگی از این بانک، از آمادگی بانک ملت برای همکاری همه جانبه با سازمان بهزیستی در بخش های مختلف خبر داد.