جامع خبر(جامع نیوز):دکتر محمدرضا سروش در حکمی حسین شهریاری را به سمت مدیرعامل شرکت ایندامین منصوب کرد. به گزارش سایپانیوز؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید شرکت ایندامین با حضور عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور شرکت های گروه و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد. در […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر محمدرضا سروش در حکمی حسین شهریاری را به سمت مدیرعامل شرکت ایندامین منصوب کرد.

به گزارش سایپانیوز؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید شرکت ایندامین با حضور عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور شرکت های گروه و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی مسیبی بهروز، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرکت ایندامین جزء شرکت های خوب و با اهمیت گروه سایپا است که نیاز است با همکاری و همدلی و پیاده سازی منشور سازمانی به جایگاه ارزنده خود در بازار داخلی و خارجی دست یابد.

وی افزود: استراتژی جدید گروه سایپا خودگردان کردن شرکت های زیر مجموعه است به همین منظور شرکت ایندامین باید از همه ظرفیت های موجود استفاده و محصولات با کیفیت برای شرکت های خودرو ساز، خدمات پس از فروش و بازار مصرف تولید و ارائه کند.

قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا خاطر نشان کرد: امیدواریم براساس برنامه هدفمند و همکاری همه جانبه؛ گروه سایپا بتواند با افزایش تولید و قیمت مناسب و سودآور به جایگاه ارزنده و ویژه خود برسد.

در این مراسم مهرداد زمانی مدیر عامل پیشین شرکت ایندامین گزارشی از اقدامات و برنامه های زمان تصدی خود ارائه داد.

همچنین مهندس حسین شهریاری مدیر عامل جدید این شرکت ضمن قدردانی از زحمات انجام شده گفت: اتحاد و یکدلی همه همکاران از خط تولید تا ستاد می تواند باعث رشد و شکوفایی این شرکت شود تا شرایط سخت تحریم را پشت سر بگذاریم.