جامع خبر(جامع نیوز): جشنواره نقاشی “زیر چتر صلح” که به همت کمیته زنان و کودکان انجمن علمی مطالعات صلح ایران و با مشارکت کمیسیون ملی یونسکو- ایران و حمایت کانون جوانه های بانک ملی ایران برگزار شده بود، به پایان رسید. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مراسم اختتامیه […]

جامع خبر(جامع نیوز): جشنواره نقاشی “زیر چتر صلح” که به همت کمیته زنان و کودکان انجمن علمی مطالعات صلح ایران و با مشارکت کمیسیون ملی یونسکو- ایران و حمایت کانون جوانه های بانک ملی ایران برگزار شده بود، به پایان رسید.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور کودکان، نمایندگان یونسکو، کارشناسان و هنرمندان، در مجتمع فرهنگی- تفریحی اُپارک برگزار شد.

در این جشنواره کودکان ایرانی، تصویر ذهنی خود از صلح را بر روی کاغذ آوردند.

در ابتدای مراسم اختتامیه جشنواره نیز دکتر مجتبی مقصودی رییس انجمن علمی مطالعات صلح ایران ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، از اهداف و انگیزه‌های برگزاری جشنواره گفت.

گروه نمایشی “نوشخند” نیز در ادامه برنامه به اجرای نمایش “زمین مهربانی” با موضوع صلح و محیط زیست پرداخت.

همچنین به منظور اشاعه فرهنگ صلح و مدارا “محمد سلوکی” مجری و بازیگر صدا و سیما و همچنین “مجید انصاری” هنرمند بین المللی به عنوان سفیران “صلح و کودک” انجمن معرفی شدند.

در پایان جشنواره، هدایایی از طرف کانون جوانه های بانک ملی ایران به کودکان شرکت کننده در مسابقه و مهمانان ویژه این مراسم اهدا شد.